想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 349


1#
發表於 11-9-22 19:40 |只看該作者
我8月15日 day1, day12 就check 到驗孕棒有淺線,不過流啡,醫生話太早吾能肯定,要我等兩個星期先再check,我一個星期多後返去驗,即今天,驗血指數好低,所以應該係無左!宜家我等緊m小姐來!
不過我想同大家分響下我的經驗:
我已想有bb好多年,又睇中醫,又驗輸卵管(無事),一直都吾中,我覺得係我自己身體吾好所以好難有,於事我係上次m完之后開始每天早上落街跑步(徑步)半小時先返工,一共跑左7日,用紅d驗排卵日,有70%粗後一日dodo,之後仲有跑多兩日步.
另我每星期食一次花膠燉鮮奶,仲飲左四五晚姜茶,食好多蔬菜,一日一蘋果同烚雞蛋,跟住呢個cycle就bingo左,我都好意外!
雖然最後都係無左,但起碼bingo,我同我老公都覺得係好大進步,接下來要keep住運動,粗fit d,等下次bingo可長胎!
想生bb的jm們,希望幫到你地,祝早孕!


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


2#
發表於 11-9-22 19:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2896


3#
發表於 11-9-22 19:48 |只看該作者
係囉, 我都有咁o既疑問, 會唔會有幾日就排卵咁快呀?
正常 28日cycle 都要 day 14 先排卵
所以 day 12 我覺得似排卵多d
你要諗下喎, 排卵完都要幾日著床, 點可能咁快check 到 bingo 呢?


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-9-22 19:52 |只看該作者

回覆:分響bingo的經驗

多謝分享!加油呀!但y d12咁快就驗倒嘅





禁止訪問

積分: 2483


5#
發表於 11-9-22 19:53 |只看該作者

回覆:分響bingo的經驗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-9-22 19:56 |只看該作者

回覆:分響bingo的經驗

哦。。。我蠢得濟




大宅

積分: 1965


7#
發表於 11-9-22 20:03 |只看該作者

回覆 回覆:ZOUFUREN的帖子

請問你流左幾多日啡同埋流得多唔多呀?




複式洋房

積分: 349


8#
發表於 11-9-22 20:04 |只看該作者

回覆:iloveqoo 的帖子

係呀!係排卵後d12先啱!




大宅

積分: 4877


9#
發表於 11-9-22 20:15 |只看該作者
我都覺得好大疑問? 吾好意思。

你話day12 check到 bingo ,你M起碼 day1-4 ,點會咁快8日左右排卵+著床?

我聽人講著床都要 一個星期。

你是未給自己太大壓力,所以錯誤 誤以為懷孕?
無論結果點樣,加油。

齊齊期待bingo一日
嘻嘻


禁止訪問

積分: 7068


10#
發表於 11-9-22 20:34 |只看該作者

回覆:分響bingo的經驗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 349


11#
發表於 11-9-22 21:10 |只看該作者

回覆:wingyan2011 的帖子

我d26就流啡,流左三日,最多個日都係兩小滴,跟住一星期都無再流,昨天先再有少少。




複式洋房

積分: 274


12#
發表於 11-9-22 21:28 |只看該作者
ZOUFUREN 發表於 11-9-22 19:40
我8月15日 day1, day12 就check 到驗孕棒有淺線,不過流啡,醫生話太早吾能肯定,要我等兩個星期先再check,我 ...
bingo開,就好容易再bingo,加油


複式洋房

積分: 349


13#
發表於 11-9-22 23:59 |只看該作者

回覆:分響bingo的經驗

多謝!



點評

leunglingling  努力!  發表於 11-9-24 16:03


男爵府

積分: 6137


14#
發表於 11-9-23 23:46 |只看該作者
姜茶幾時飲好???


男爵府

積分: 8819


15#
發表於 11-9-24 00:54 |只看該作者
一齊努力過!!
無論點我都要贊下您,您好堅強,能正面咁面對!!


大宅

積分: 1843


16#
發表於 11-9-24 06:15 |只看該作者

回覆:分響bingo的經驗

你好樂觀呀!我似你就好,我仲活係小產陰影中




大宅

積分: 2708


17#
發表於 11-9-24 19:56 |只看該作者

回覆:分響bingo的經驗

想問你事后有無睇醫生?點知疴清未? 因我同你差唔多case. 化學懷孕后,我呢3個月黎m都係得一日,點解咁?以前起碼4日。




大宅

積分: 3679


18#
發表於 11-9-24 20:25 |只看該作者

回覆:分響bingo的經驗

我d M 呢幾個月都好少,睇緊何ec,佢又話我冇乜嘢,可以努力造人...但自己又有擔心...




複式洋房

積分: 349


19#
發表於 11-9-24 21:20 |只看該作者

引用:姜茶幾時飲好???

原帖由 Ivy114 於 11-09-23 發表
姜茶幾時飲好???
除左m個幾日,隨時飲都應該可以。




複式洋房

積分: 349


20#
發表於 11-9-24 21:30 |只看該作者

引用:想問你事后有無睇醫生?點知疴清未?+因我

原帖由 candydoraemon 於 11-09-24 發表
想問你事后有無睇醫生?點知疴清未? 因我同你差唔多case. 化學懷孕后,我呢3個月黎m都係得一日,點解咁? ...
我都有問醫生m後會吾會有野未出來,佢話正常都應會出晒嚟,我仲要連胎long都無!今日m才第一日,已流左好多,我都覺得出晒嚟咁!但保險些可再找醫生再照一照!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo