想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1965


1#
發表於 11-9-22 21:43 |只看該作者
今日day25, check 到bingo已有三日,但依兩日都有一毫子咁多既血,同有小小啡,所以好擔心請問有無人試過呀? 係唔係唔使睇醫生?




大宅

積分: 1837


2#
發表於 11-9-22 21:54 |只看該作者
回覆 wingyan2011 的帖子

最好問吓醫生!


複式洋房

積分: 274


3#
發表於 11-9-22 21:56 |只看該作者
wingyan2011 發表於 11-9-22 21:43
今日day25, check 到bingo已有三日,但依兩日都有一毫子咁多既血,同有小小啡,所以好擔心請問有無人試過呀 ...
我覺得早d睇e生,穩陣d....


大宅

積分: 1965


4#
發表於 11-9-22 22:18 |只看該作者

回覆 回覆:syo的帖子

我會去睇醫生,不過係唔係普通診所得呢?因為我都唔知邊度有婦科睇?





大宅

積分: 3466


5#
發表於 11-9-22 22:22 |只看該作者

回覆:check bingo

我D27都有少少血同啡,仲以為今個cycle又失敗。之後又無事,D31就check 到bingo。如果情況唔嚴重,我建議你留意多一日,如果仲有既都係睇醫生好。




大宅

積分: 1965


6#
發表於 11-9-22 22:28 |只看該作者

回覆 回覆:Sakpp的帖子

咁你仲有無流呀?你依家day幾呀?




大宅

積分: 3466


7#
發表於 11-9-22 22:53 |只看該作者

回覆:check bingo

今朝有一次發現有小小,今日應該係d36喇!




大宅

積分: 3571


8#
發表於 11-10-4 14:22 |只看該作者
hi, 你地好呀! 我D28, d29都有少少血, 我都唔知係唔中...
你地睇囖咗e生未呀? 點呀


男爵府

積分: 8779


9#
發表於 11-10-4 15:15 |只看該作者
回覆 wingyan2011 的帖子

如果有血,要瞓床,你可以用棒棒check下自己係唔係懷孕,如果係,就有可能作小產. 而睇醫生,最好搵婦科醫生啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo