想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 495


1#
發表於 11-9-23 08:13 |只看該作者
原先我第1次去睇,佢係甘禁我條頸,佢話我有痰火核,但我完全唔覺有痛囉!and要戒口,把脈又好快!之後睇第2次又聽到另一個jm有痰火核,我真係好想知何ec係咪馮第一次睇佢都係甘講?




複式洋房

積分: 495


2#
發表於 11-9-23 08:16 |只看該作者

回覆:睇何ec生仔一問

睇佢徒弟會有耐性d嗎?因何ec把脈真的好快,我仲繼續睇佢嗎?




男爵府

積分: 6108


3#
發表於 11-9-23 09:38 |只看該作者
係邊?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo