想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3913


1#
發表於 11-9-23 15:38 |只看該作者
大家好~我想問下係咪冇m黎即係一定冇卵排咖?


大宅

積分: 1971


2#
發表於 11-9-23 15:59 |只看該作者

回覆 回覆:sugar2813的帖子

冇m唔一定無排卵,可能遲排,有m都未必排卵。




大宅

積分: 3913


3#
發表於 11-9-23 16:16 |只看該作者
我想問如果用排卵紙係咪如果見到兩條線0個日既晚上dodo就最好咖?


子爵府

積分: 11748


4#
發表於 11-9-23 16:24 |只看該作者
唔知你所謂”最好”係指乜?只可以話係有機會中吧,早排有篇報導個醫生話男人約會女人通常都係男人等,生仔都係,丁丁可以游定去輸卵管等粒蛋,大前提當然係時間夾,否則d丁丁瓜晒粒蛋都未出





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo