想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1184


1#
發表於 11-9-23 19:36 |只看該作者
用紅dCheck 到2lines 後,覺得卵巢有點痛,是在排卵嗎?This month I eat 排卵藥




洋房

積分: 69


2#
發表於 11-9-24 01:18 |只看該作者

回覆:排卵痛

我用紅d cheap 排卵.我個肚好脹痛.今日分泌有小小粉紅色.好驚唔知咩事.




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo