夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4381


1#
發表於 11-9-23 20:47 |只看該作者
今日呀B 病了 老公反工仲要好晚先收工,情緒好低落今日流了好多次眼淚, 我想老公陪住我同呀B, 老公轉了份工唔係好耐, 自己好唔習慣, 到底我好唔好叫老公搵少一點唔好做, 做反以前份工算, 不過老公講過之前份工雖然隱定, 但覺得自己沒價值, 我是不是好自私呀, 現在星期六, 日也是自己同工人陪呀B, 好唔開心,好唔想星期六, 日


男爵府

積分: 5112


2#
發表於 11-9-23 20:56 |只看該作者
妳老公都系為左頭家, 為左妳同BB過得好,
體諒下佢啦
面具戴太久,就會長到臉上,再想揭下來,除非傷筋動骨扒皮。——魯迅。


禁止訪問

積分: 3636


3#
發表於 11-9-23 20:57 |只看該作者

回覆:好矛盾的我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8844


4#
發表於 11-9-23 21:09 |只看該作者

回覆:好矛盾的我

見少d,唔係好d咩?
唔駛為小事而有拗撬。



點評

cat_lady_128  同意  發表於 11-9-27 16:21


複式洋房

積分: 222


5#
發表於 11-9-23 21:25 |只看該作者

回覆:好矛盾的我

我都會好想c6陪自己多d,但係諗下d開支就怕喇!




大宅

積分: 1307


6#
發表於 11-9-23 21:28 |只看該作者
樓主或者係因為BB病左先會心情低落

唔洗衝口而出,或者等BB好返再慢慢同佢傾下啦


珍珠宮

積分: 45284


7#
發表於 11-9-23 21:39 |只看該作者
你老公都係想搵多d錢,令將來生活好過d,樓主你應該體諒佢


大宅

積分: 4381


8#
發表於 11-9-23 22:45 |只看該作者
回覆 天使心公主 的帖子

我自己有工作的, 放假最難頂


大宅

積分: 4381


9#
發表於 11-9-23 22:49 |只看該作者
回覆 allw 的帖子

可能自己唔習慣, 一向我老公好重視FAMILY DAY 的, 現在完全無曬FAMILY DAY


大宅

積分: 4381


10#
發表於 11-9-23 22:53 |只看該作者
回覆 stupidman 的帖子

我諗都係, 爸爸已經打反屋企問呀B點好多次, 我知佢都好掛住BB, 我唔會叫佢唔做住, 因為如果我告訴他今日我不停哭又唔開心, 我知佢真係會唔做份工


水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


11#
發表於 11-9-23 22:58 |只看該作者

回覆:好矛盾的我

我老公隔個星期出trip 五天 我覺得很好 讓我多放心思在兩個小孩身上




大宅

積分: 1307


12#
發表於 11-9-24 14:50 |只看該作者
回覆 japoton 的帖子

所以你老公都好關心你同你個女架...開心D啦,工呢D野,有時可遇不可求. 慢慢黎啦!


別墅

積分: 592


13#
發表於 11-9-24 23:41 |只看該作者
你兩丈妻可唔可以每星期抽一次做兩個人私人時間, 例如放工後吃個晚飯OR睇埸戲OR食個糖水,放鬆下。現在搵食難,BB到2-3歲打後都要用好多資源栽培,如果C6找到一份又高薪又有價值的工作是好難得的,我覺得作為老婆應該體諒和支持,如果你心裡有什麼感覺可以心平氣和大家傾下,試下可不可以找到一個相處得舒服的方法。


大宅

積分: 2613


14#
發表於 11-9-27 16:24 |只看該作者
有時係好想老公陪多D, 但佢又忙嘛~無計咪唯有自己搵節目囉 ! 唔好比咁大壓力老公啦 . 應該要體諒吓佢嘛


男爵府

積分: 6099


15#
發表於 11-9-27 16:34 |只看該作者
japoton 發表於 11-9-23 20:47
今日呀B 病了 老公反工仲要好晚先收工,情緒好低落今日流了好多次眼淚, 我想老公陪住我同呀B, 老公轉了份工 ...
要一個男人做一份覺得自己無價值, 又搵少左錢既工, 真係好慘, 而且仲咁後生.
到BB大左, 用錢多左, 妳又覺得唔夠錢用, 又係煩.
我反而覺得男人忙D好D, 男人工作太得閒, 太穩定就會亂黎.


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


16#
發表於 11-9-27 16:49 |只看該作者
japoton 發表於 11-9-23 20:47
今日呀B 病了 老公反工仲要好晚先收工,情緒好低落今日流了好多次眼淚, 我想老公陪住我同呀B, 老公轉了份工 ...
我未有小朋友, 但係我老公好多個星期六同日都會回公司做野. 我一d問題都無. 可能你有小朋友唔同d.
我時常心想, 其實老公都好想見我, 好掛住我, 但係為左工作佢至咁辛苦, 金精火眼都要回公司. 唉. 我鄧佢辛苦多d.
希望你情緒會好d啦
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


子爵府

積分: 14749


17#
發表於 11-9-27 17:47 |只看該作者

好矛盾的我

我都會架,一生bb老公公司就超忙,日日OT,星期六都無影,得我同bb同陪月響屋企,真係超悶!谷奶又辛苦,半夜佢又唔理,我都有喊呀!不啱後尾同老公講咗,佢而家好幫手,所以心情又好返囉!兩公婆有咩咪拎出黎傾囉~唔講佢唔知架!




複式洋房

積分: 262


18#
發表於 11-9-27 19:00 |只看該作者
工作對男性黎講都好重要嫁,特別係有頭家要養…


伯爵府

積分: 16331


19#
發表於 11-9-27 20:04 |只看該作者
要攪好一咗頭家唔易架,難得個老公肯咁顧家,做老婆
就要一齊承擔,做好份內事啦.
我以前放工後自己湊番個囡(想多d溝通),又要做家務,
老公有時仲要出trip,我都係自己攪掂,因為明白大家都
係為咗頭家而付出啫.
e+個囡大咗,老公又提早退休,真係陪番我夠本.


大宅

積分: 4165


20#
發表於 11-9-27 20:14 |只看該作者
原來女人真係需要用咁多時間陪o架?但男人又真係多數以工作為上喎!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo