跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 498


1#
發表於 11-9-24 12:35 |只看該作者
各位媽媽 ,有冇唸過生個bb!




珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 11-10-3 09:44 |只看該作者
我好想呀.....不過如果係都係PLAN 下年先有呀, 等阿仔3YRS先....


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


3#
發表於 11-10-3 10:35 |只看該作者
我冇再plan lu~
等個天決定啦~
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


侯爵府

積分: 21239


4#
發表於 11-10-6 00:30 |只看該作者
生開就生啦!
小朋友大咗係屋企一個好悶架!
第時有嘢唔想比阿爸阿媽知,
就淨係得朋友知好慘架!




大宅

積分: 4773


5#
發表於 11-10-7 13:52 |只看該作者
想!不過有心無力,力係精力同財力~~~


複式洋房

積分: 498


6#
發表於 11-10-8 13:24 |只看該作者

回覆:會否生多個bb?

我都係怕小b將來悶,但財力和湊仔問題都係好重要的因素要考慮!個心十五十六!好矛盾!




大宅

積分: 1450


7#
發表於 11-10-10 03:38 |只看該作者
回覆 runaboutschun 的帖子

same here!!~


大宅

積分: 3197

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


8#
發表於 11-10-10 15:39 |只看該作者
生! 一定生! 得一個冇兄弟姊妹好悶架, 不過希望出年先有啦...嘻嘻^^


侯爵府

積分: 20013


9#
發表於 11-10-13 13:56 |只看該作者

回覆:lisaluilui 的帖子

生呀!依家已經20w!



點評

kokobear  Congraz  發表於 11-12-15 16:04
kwhyfung  恭喜恭喜!  發表於 11-11-21 02:11
rachel  弓喜  發表於 11-10-16 16:52
fionliss0522  恭喜晒~~~  發表於 11-10-14 13:55


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 11-10-14 14:02 |只看該作者
Anviz豬 發表於 11-10-13 13:56
生呀!依家已經20w!

弓喜呀!!!


大宅

積分: 4168


11#
發表於 11-10-14 15:02 |只看該作者
我有個細佬,但我父母重男輕女,非常偏心我細佬,所以我唔想重蹈覆轍,怕自己有意無意會偏心其中一個,另到BB唔開心及有心理影響,而佢都已經有表兄弟姐妹,所以我決定左唔會再生多個,我老公亦唔想有多個,因為養一個小朋友真系唔系咁易。

點評

FrankieFUNG  同意~  發表於 11-10-14 16:26


男爵府

積分: 7778

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 11-10-18 04:03 |只看該作者
生左啦,我個仔而家個半月lu


大宅

積分: 1943


13#
發表於 11-10-19 01:26 |只看該作者
真係好難決擇㗎!
多一個,理想嘅當然係希望佢哋將來有個照應(正常嘅話始終我哋都會行先好多嘛!);可以有伴一齊成長,懂得分享、不會咁自我中心,又或者被人寵壞...
但真係會担心有偏袒/忽略嘅情況出現,所以真係要小心處理大人嘅行為。
所以,有好多嘢要考慮清楚,財力/人力(精神﹠時間﹠管理)/幾時生/個天比唔心你生等(當然趁後生生就體力上會唔咁辛苦,亦可以陪佢多幾年)。
我自己就12月又會生多個,呢胎係天意啦!當我仲諗緊究竟生唔生多個呢個咁難抉擇嘅問題嘅period時,始終個大仔真係太可愛了...真係想比晒所有嘅愛佢,但又始終覺得多個伴會較理想,點知就喺呢個時候個天又比多件我喎!咁我就唔駛考慮咁多了,順天而行吧^^


大宅

積分: 4168


14#
發表於 11-10-19 18:41 |只看該作者
whatup, HCB 恭喜你地啊!


侯爵府

積分: 21239


15#
發表於 11-10-20 00:17 |只看該作者
可能比自己嘅occupation 影嚮,見得生離死別太多,
諗嘢都好消極。
例如見過獨生子女血癌,揾近親捐bone marrow 嘅機會近乎零。
最近有case,一對老人家,老伯有末期病患,多口問句婆婆有沒有子女,竟然獨女剛於月前因癌症去世,婆婆照顧咗個女幾年,而家輪到老伯,無病病嘅婆婆真係好可憐…
我地嘅年代,生兩三個好正常,家人有事,唔多唔少會互相照應,有D 關係好close 嘅,可以一呼百應,每人分擔一D 經濟上,精神上,體力上…
但係而家唔同,好多家庭只要一個小朋友,將來(如果係孝順嘅)要一個照顧兩老,佢(獨子/女)都好大壓力…
可能我諗多咗…
(個人睇法,不喜勿插)


複式洋房

積分: 498


16#
發表於 11-10-20 08:39 |只看該作者

回覆:會否生多個bb?

whatup, HCB 恭喜你地啊!
要多一個,有時都唔係自己決定到,個天唔比都冇法,我有過2次小产,都好幸運地可以有現在的小b,所以要多一個,我的心理負擔和壓力都好大,當然財力和照顧都係問題,但生多個,總是覺得冇咁悶,有個伴!




大宅

積分: 3161


17#
發表於 11-10-20 09:51 |只看該作者
我自己都打算再生,希望快些有好消息和大家分享


複式洋房

積分: 227


18#
發表於 11-10-22 22:42 |只看該作者
i'm now 36 wk la!

點評

kwhyfung  你生左未呀?  發表於 11-11-21 02:12


洋房

積分: 55


19#
發表於 11-10-24 16:48 |只看該作者
原本想隔3、4年先再生多個,
意外懷孕22週......
大b同細b會差2年!!
仔仔2月9日出世


別墅

積分: 945


20#
發表於 11-11-17 16:33 |只看該作者
我都好想追多個女...但係有次問老公...如果比你再揀多次...你會唔要bb...佢話我唔會....好明顯我要死心....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo