想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7737


1#
發表於 11-9-24 19:01 |只看該作者
連續兩日check紅d有深粗(兩日一樣深色90%), 咁即係幾時排卵? 聽其他jm講排卵後紅d會愈來愈淺? 咁紅d深粗幾多日先會淺返?




大宅

積分: 2529


2#
發表於 11-9-24 19:05 |只看該作者

回覆:irisang2007 的帖子

我就深粗一日,第二日就淺返!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


3#
發表於 11-9-24 19:19 |只看該作者

回覆:紅d深粗會維持幾多日?

我last jor 29 hrs



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2479


4#
發表於 11-9-24 21:31 |只看該作者
深粗有幾多曰可能因人而異
我check到有2曰(不夠48hrs)深粗
E生話排卵係深粗變淡果一刻開始排既


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


5#
發表於 11-9-24 21:44 |只看該作者

引用:深粗有幾多曰可能因人而異我check到有2曰(

原帖由 LoveSleepChu 於 11-09-24 發表
深粗有幾多曰可能因人而異
我check到有2曰(不夠48hrs)深粗
E生話排卵係深粗變淡果一刻開始排既
深粗變淡果一刻先排呀我上次一見到深粗就dodo, 之後冇補過!因為哈哈笑話48hrs之內dodo, 而且丁丁響入面可生存2-3d, 唔怪得我岩岩既the first cycle唔中啦,黎緊呢個cycle我識做喇



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 7737


6#
發表於 11-9-24 21:51 |只看該作者

紅d深粗會維持幾多日?

咁我要留意下幾時變淺先




大宅

積分: 4667


7#
發表於 11-9-30 09:42 |只看該作者
原來要變淺先 Dodo 架? 唔怪得幾次都唔中啦.... 希望今次能捉梗時機啦 今日紅 D 深粗啦... 咁即係明天 Dodo就最好啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo