想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6523


1#
發表於 11-9-24 22:49 |只看該作者
有無人小產後, 體質唔同左?

我7月小產,至今已來了兩次PERIOD,經痛好似少左D,而中醫都話我既體質好似好過以前。
你地小產後有無D咩特別變化呀??


大宅

積分: 1427


2#
發表於 11-9-26 12:08 |只看該作者
我第一次M到,好似無以前甘辛苦,肚無甘痛。我媽媽以前話過生完小朋友M到
就5會痛,可能小產都一樣呱


大宅

積分: 1833

陪月勳章


3#
發表於 11-9-26 12:53 |只看該作者
我都係7月小x,第一次m黎個時就痛左一個早上,下午好快就黎m,但無好似以前咁,m前有任何徵狀
而第2次m仲未黎,已經過晒期啦...


伯爵府

積分: 15236


4#
發表於 11-9-26 13:07 |只看該作者
小產過後抵抗力弱左好多, 好容易有敏感症, 仲要唔斷尾, 如鼻敏, 皮膚敏感等..., 可能一小產後醫院就安排割宮, 咩風都入哂, 身體點會好丫!不過, 我相信多做運動可以補番, 大家一齊努力, 迎接好孕


伯爵府

積分: 15236


5#
發表於 11-9-26 13:09 |只看該作者
SORRY, 係刮宮, 唔係割宮, "CHOI CHOI CHOI"!


大宅

積分: 2129


6#
發表於 11-9-26 17:10 |只看該作者
我8月頭小產完,9月來第一次m,今次完全冇胸脹痛,唔知好定唔好!!


男爵府

積分: 6523


7#
發表於 11-9-26 18:21 |只看該作者

回覆:Deluxemo 的帖子

你去中醫度調理下好d,小產後及生完調理都好緊要,好過做運動呀




男爵府

積分: 6523


8#
發表於 11-9-26 18:23 |只看該作者

引用:我都係7月小x,第一次m黎個時就痛左一個早上

原帖由 fafajo 於 11-09-26 發表
我都係7月小x,第一次m黎個時就痛左一個早上,下午好快就黎m,但無好似以前咁,m前有任何徵狀
而第2次m仲未黎, ...
會唔會又中呀?




大宅

積分: 2553

畀面勳章


9#
發表於 11-9-26 18:27 |只看該作者
我8月初小產, 到宜家都仲未黎M
我諗我算係體質大改變啦


大宅

積分: 1833

陪月勳章


10#
發表於 11-9-26 18:49 |只看該作者
littleantant 發表於 11-9-26 18:23
會唔會又中呀?

應該唔會啦,我同c6 呢個月好安全下喎.....(不過我自己都有咁諗....)


男爵府

積分: 6523


11#
發表於 11-9-26 19:34 |只看該作者

回覆:navyzero 的帖子

...如果太耐唔黎問下醫生好d喎,你係咪刮宮呀?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo