想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 568


1#
發表於 11-9-25 15:48 |只看該作者
我一向period唔準, 以哈哈笑同埋check体溫來估排卵。 check 体溫已第三個月, 之前兩個月都work. 但今個月好奇怪。 啱啱今個星期三有哈哈笑体溫36.4, 星期四体溫36.2 (以為當日排卵), 星期五36.4, 星期六又跌番去36.1, 今日36.2, 點解今個cycle咁奇怪?。係咪其實我有排卵, 但係唔夠黃酮体?

另外,我考慮下個cycle開始食排卵葯啦, 請問食之前有無啲咩要check架, 例如洗唔洗睇吓輸卵管有無塞? 照超聲波可以check到嗎? 如果食咗排卵葯後係咪要keep住check超聲波睇吓卵子幾時出?
唔好意思我有咁多問題, 我個婦科醫生次次都好急唔係答我好多問題, 可能多人响出面等掛...
麻煩你地幫幫忙吖, 謝謝。




別墅

積分: 568


2#
發表於 11-9-25 16:25 |只看該作者

回覆:點解体温無升過?

請問有無JM知?




大宅

積分: 1174

認識瑞士牛牛第一回


3#
發表於 11-9-25 20:57 |只看該作者

回覆:BryanKittyBB 的帖子

排卵藥唔好自己去買,最好係醫生開會好點!




子爵府

積分: 11748


4#
發表於 11-9-25 21:21 |只看該作者
你係咪定時量?

可以有好多可能性,但只係一個cycle係咁你都係再觀察下啦,哩度邊個可以靠你以上講的幾行字就實牙實齒話你知你有無排卵or排得正唔正常?真係要100%肯定有排卵一係你中,一係搵醫生做詳細檢查


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo