立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
洋房
積分: 35
民房
積分: 45
禁止訪問
積分: 252
公爵府
積分: 28065
積分: 19
複式洋房
積分: 174
una 寫道: 我都結了婚九年半,一直都唔計劃有BB,感情還像拍拖一樣,好多人都唔信我哋結了婚,要唔要BB係個人選擇,但不應用來解悶,有和冇BB也有好處和壞處,最重要是倆夫妻的共式和將來有共同目標!
大宅
積分: 4456
男爵府
積分: 6946
積分: 6259
monalam 寫道: 我諗我最勁, 我結左婚16年啦.....我有二隻寶貝狗狗. 佢二個都係我個女呀, 大女係結婚果陣買架, 佢而家16歲啦.
積分: 64
已刪除用户
積分: 743
子爵府
積分: 14569
琳 寫道: [quote] monalam 寫道: 我諗我最勁, 我結左婚16年啦.....我有二隻寶貝狗狗. 佢二個都係我個女呀, 大女係結婚果陣買架, 佢而家16歲啦.
smartkaka 寫道: [quote] Japenese 寫道: 近呢三幾年都多咗人叫我生, 叫人生好容易, 但當中的責任及承擔是個人的! 現在的世界環境, 真不太適合下一代生活, 為甚麼人只想到自己現在的須要
meialo 寫道: :lol: :lol: :lol: 見人地d'BB好可愛-^^-真有d'衝動-^^-但是我地又喜歡2人世界-^^-依家有家寶朱重好d'-^^-起碼有多d'話題嗎!!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy