夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 35


1#
發表於 05-10-5 19:22 |只看該作者

沒有BB的,請入黎傾

各位,

我已結婚六年, 又無BB, 老公好似開始悶, 都知唔應該以BB來解悶, 不過想問無BB係未好難維繫感情


民房

積分: 45


2#
發表於 05-10-5 21:25 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

我都結了婚九年半,一直都唔計劃有BB,感情還像拍拖一樣,好多人都唔信我哋結了婚,要唔要BB係個人選擇,但不應用來解悶,有和冇BB也有好處和壞處,最重要是倆夫妻的共式和將來有共同目標!


禁止訪問

積分: 252


3#
發表於 05-10-6 23:37 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28065


4#
發表於 05-10-7 12:35 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

有左bb之後只有兩個局面:
第一:多左好多有關bb既話題...間屋多左好多笑聲
第二:你話我時我話你...點解唔幫手揍bb,我諗你都o係bk見到好多啦
所以兩公婆感情好唔好..絕對唔關有無bb事,係好睇你兩個點去維繫,我有好多朋友都決定唔生,但我自己個人就認為我一定要有小朋友,不過並唔係用o黎維繫感情lor


民房

積分: 19


5#
發表於 05-10-7 17:58 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

不如你試吓養寵物la, 千祈唔好因為悶而生bb呀, 對個bb好唔公平ga!

題外話, 最好領養la


複式洋房

積分: 174


6#
發表於 05-10-7 18:22 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

una 寫道:
我都結了婚九年半,一直都唔計劃有BB,感情還像拍拖一樣,好多人都唔信我哋結了婚,要唔要BB係個人選擇,但不應用來解悶,有和冇BB也有好處和壞處,最重要是倆夫妻的共式和將來有共同目標!

完全認同,而且做父母應該要有一定知識同學習胸襟,否則生bb只會變成毒害下一代.況且學una所講,兩公婆能夠追尋共同目標,享受過程中挫拆,感情同感覺係好(正!)


大宅

積分: 4456


7#
發表於 05-10-7 20:18 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

我結婚就黎四年, 都仲未有小朋友, 不過就有5隻小狗狗, 我已經當左佢地係我既囝囝囡囡架喇

雖然我老公好鐘意小朋友, 不過金錢上未準備好, 同埋仍然覺得自己成舊蒸生瓜咁, 所以唔敢生小朋友住.

而家日日放工返黎對住呢5隻小朋友都已經好開心架喇 (雖然有時會幾激氣)



男爵府

積分: 6946


8#
發表於 05-10-7 20:32 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

我都結了婚十年,
由第一天開始到現在,
都沒有計劃過要小朋友,
太愛自由,
亦是完美主義者,
如果有小朋友一定超乎常人地緊張與執著
老公是喜歡小朋友,
但已分析了大家的情況,
都愛現在的生活模式,
相信會如此繼續生活下去。


男爵府

積分: 6259


9#
發表於 05-10-7 20:39 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

我諗我最勁, 我結左婚16年啦.....我有二隻寶貝狗狗. 佢二個都係我個女呀, 大女係結婚果陣買架, 佢而家16歲啦.


大宅

積分: 4456


10#
發表於 05-10-7 23:06 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

monalam 寫道:
我諗我最勁, 我結左婚16年啦.....我有二隻寶貝狗狗. 佢二個都係我個女呀, 大女係結婚果陣買架, 佢而家16歲啦.


我都唔敢想象16年後我d囝囝囡囡會係點, 同埋我都有d怕去面對有朝一日我既生活當中無左佢地會係點 :cry:


民房

積分: 64


11#
發表於 05-10-7 23:35 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

我地都結左婚12年喇,由結婚初頭已經無諗過生小朋友,連寵物都無養添,就算到依家都係覺得二人世界最適合,應該唔會改變


男爵府

積分: 6946


12#
發表於 05-10-7 23:52 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

近呢三幾年都多咗人叫我生,
叫人生好容易,
但當中的責任及承擔是個人的!
現在的世界環境,
真不太適合下一代生活,
為甚麼人只想到自己現在的須要


已刪除用户

積分: 743


13#
發表於 05-10-8 00:04 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14569


14#
發表於 05-10-8 00:30 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

:lol: :lol: :lol: 見人地d'BB好可愛-^^-真有d'衝動-^^-但是我地又喜歡2人世界-^^-依家有家寶朱重好d'-^^-起碼有多d'話題嗎!!!
在你把我帶回家之前,請記得,我的壽命約有10~15年;你的離棄,會是我最大的痛苦.
當我要捱過最辛苦的歷程時,請千萬不要說:「我不忍心看他。」或者「讓我不在場時才發生。」
只要有你和我在一起,所有的事都會變得簡單容易接受。請你永遠不要忘記,我愛你。


男爵府

積分: 6259


15#
發表於 05-10-8 07:02 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾




你一講呢個問題, 我又想喊啦, 我隻大女, 佢身體真係一日差過一 日, 有時會突然好差, 又時又會好轉, 佢而家呢輪身體好番d, 不過第時我二個寶貝仙遊後, 我吾會再養狗, 因為實在太心痛啦. :-( :-(


琳 寫道:
[quote]
monalam 寫道:
我諗我最勁, 我結左婚16年啦.....我有二隻寶貝狗狗. 佢二個都係我個女呀, 大女係結婚果陣買架, 佢而家16歲啦.


我都唔敢想象16年後我d囝囝囡囡會係點, 同埋我都有d怕去面對有朝一日我既生活當中無左佢地會係點 :cry: [/quote]


男爵府

積分: 6259


16#
發表於 05-10-8 07:03 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

smartkaka


我最憎d人成日懶關心你咁講 : 要生好生啦, 過多幾年就吾好諗啦. 我真係想講 : 關你X事!!!!!!


smartkaka 寫道:
[quote]
Japenese 寫道:
近呢三幾年都多咗人叫我生,
叫人生好容易,
但當中的責任及承擔是個人的!
現在的世界環境,
真不太適合下一代生活,
為甚麼人只想到自己現在的須要

贊成!只要夫妻取得共識就可以.每人有權選擇喜愛的生活的模式.為何有些人總覺得不要孩子就是自私呢.或者揶揄人家冇得生.誰說美滿的家庭一定要有小孩. [/quote]


男爵府

積分: 6259


17#
發表於 05-10-8 07:06 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

meialo


我從來都吾會同人地d BB玩架, 除非自己d親人 d BB, 可能我有BB, 我就會有改變, 而家我都吾會主動同人d BB玩, 我吾係幾鐘意細路仔, 我諗我有d心理變態. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


meialo 寫道:
:lol: :lol: :lol: 見人地d'BB好可愛-^^-真有d'衝動-^^-但是我地又喜歡2人世界-^^-依家有家寶朱重好d'-^^-起碼有多d'話題嗎!!!


男爵府

積分: 6946


18#
發表於 05-10-8 08:53 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

我無耐性對住啲唔大唔細嘅細路(8-16),
見到啲父母陪太子讀書真的不想自己也是如此,
人的投資不能奢望有回報,
但一定要瞓身投資,
可能我對自己的出品有要求,
若非有能力、有資源到可以栽培他成為一個有用的人,
否則我寧願兩個人鍾意點就點。

我試過帶啲4-5歲小朋友去街過吓癮,
發現出的事實:
1.老公唔識同小朋友相處及找話題
2.同小朋友去街大人要先考慮他們各方面的需要
3.4個人去一日街都唔平
4.全程投入陪玩仲辛苦過返工

你地試過未?


民房

積分: 45


19#
發表於 05-10-8 10:48 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

好贊同各姊妹的看法,我從來無反對或揶揄別人生BB,而且很喜歡和BB,小朋友玩,經濟亦良好,所以被人煩生BB的事常常有,最討厭一些人說:你倆個真自私! 我心中有疑問生BB的就不自私?BB會大會成長,要經歴人生的喜怒哀樂,我倆共識不能確保BB將來一定健康快樂,便不生BB!而且BB不是工具,用來令家庭快樂和有話題。我倆無BB,時間除了二人世界外,會比其他人多時間照顧父母家人,人生很完滿!從前父母照顧我,現在父母有什麽需要、覆診一定在他們身旁。從來未和他人解釋,但這裡各姊妹也不生BB,一定明白我的心態。


男爵府

積分: 6946


20#
發表於 05-10-8 11:19 |只看該作者

Re: 沒有BB的,請入黎傾

無小朋友,
可以多啲資源及心力兼顧生活上其他事情,
很多時見到有小朋友的人才自私呢,
還將這優良傳統遺傳給小朋友,
你睇現在的香港社會....

身邊的人會說不生將來會後悔,
我不知會後悔甚麼?????
有子女一定會理自己嗎?
自己有家庭,
就算再好亦不能常在父母身邊啦,
有家庭時亦會以家庭行先,
老人家還不是排第二!!!!!
我只看到父母要無條件為子女,
子女呢.......

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo