想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24474


1#
發表於 11-9-26 20:34 |只看該作者
我日日都check紅d.....今日中午先開始有50%, 但6pm去照已排卵, 回家後再用笑哈哈, 仍然有哈哈笑....唔知今晚趕唔趕得切.....

莫非紅d同笑哈哈有機會遲一步??? 我上兩個cycle失敗了...都係見紅d開始有30%先dodo.....有冇人試過此情況???



男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-26 21:00 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

開始覺得紅d信唔過




大宅

積分: 3397


3#
發表於 11-9-26 21:21 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

then don't use RedD, believe in yourself! dodo every other day!


大宅

積分: 2632


4#
發表於 11-9-26 22:45 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

請問你去邊間診所照啊, 價錢如何,我都想照排卵, 可以PM資料比我嗎? THX


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo