想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1238


1#
發表於 11-9-28 16:51 |只看該作者
我上個cycle, 第一次試生BB
我通常m到Day7
後來14/9,m come. 今次m到Day11, 但由day 7開始都係一 d 少量既啡色野!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2#
發表於 11-9-28 17:15 |只看該作者

引用:我上個cycle,+第一次試生BB 我通常m到Day7

原帖由 Goorc9 於 11-09-28 發表
我上個cycle, 第一次試生BB
我通常m到Day7
後來14/9,m come. 今次m到Day11, 但由day 7開始都係一 d 少量 ...
你day11就m到指排卵后day11



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1238


3#
發表於 11-9-28 19:05 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

應該咁講:
Day 1 - 13/8
Day 14 dodo
Day 16 - 排卵
Day 34 我諗係m come - 少量红色
Day 35-38 多量红色
Day 39-43 少量啡色

我之前未試過m後流咁耐啡色。

其實我想知道:
點解會流啡?
同埋幾時會流?
如果流啡,可唔可以下個cycle再試,定要休息下先?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo