想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1559


1#
發表於 11-9-28 17:27 |只看該作者
而家仔仔已經3歲半...想下年生多個細佬...但我奶奶唔係好想...因為我同老公都要返工...仔仔而家係奶奶湊...之前佢就一直叫我唔好生...話佢湊唔到...但到我話唔生佢就叫我生個女...都唔知佢想點...
雖然我知奶奶唔一定要幫我地湊...但佢湊得我個仔好好...所以再生都想比佢湊


別墅

積分: 908


2#
發表於 11-9-28 18:12 |只看該作者
想生就生吧~~~橫掂阿囝都番學,奶奶都會輕鬆啲


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


3#
發表於 11-9-28 18:28 |只看該作者
本帖最後由 Monkey媽媽 於 11-9-28 18:29 編輯

請個印印或時鐘幫輕下lor

我自己湊住一個, 佢翻緊K2, 我有時都覺累; 如果我有多個, 我唔請印印, 都最少要請時鐘先得.
Monkey媽媽


別墅

積分: 645


4#
發表於 11-9-28 18:38 |只看該作者
生左佢就會揍架啦~


大宅

積分: 3627


5#
發表於 11-9-28 18:54 |只看該作者

想生多個

我而家有左第二胎,都煩緊阿媽仲肯唔肯凑。




大宅

積分: 3256


6#
發表於 11-9-29 17:51 |只看該作者

回覆 回覆:shinghin的帖子

我都一樣,阿仔現在3 歲半,其實一早就想追多個點知奶奶話辛苦唔溱,所以放棄左,點知近年d 親友問起點解唔追多個時,即時奶奶話仲唔快d 生多個…




侯爵府

積分: 24474


7#
發表於 11-9-29 18:37 |只看該作者
世事既野好難預計, 有了先算.....我阿女現在都係奶奶揍, 其實我都好擔心佢突然唔揍, 我又唔可遲工, 唔知點....不過, 都想早d生, 再遲幾年奶奶年紀又大幾年...不過佢都有暗示我地生第2個, 有冇話揍兩個就真係有了先算...我已plan了幾個月都未有聲氣....我見好多生第2胎的媽媽唔係咁易有, 你都快dplan & try


大宅

積分: 1488


8#
發表於 11-9-29 22:52 |只看該作者
我都係想再生多一個,亦都煩緊邊個湊!


大宅

積分: 1559


9#
發表於 11-9-30 11:39 |只看該作者
其實我同我老公已經"順其自然"左幾個月架喇...但都冇聲氣...
之前有個姨媽日日黎幫手湊我個仔...即係2個湊1個...到我同老公放工返屋企就3個湊1個...所以就算阿仔返左學...姨媽照黎幫手...但放左學就驚佢地湊唔到...我又唔可以話唔做野喎...都係諗住船到橋頭自然直...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo