跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3161

畀面勳章


1#
發表於 11-9-29 01:12 |只看該作者
我13年正式簽紙正式終結我地5年既淨同居關係啦...想知道係澳洲呢D既結婚儀式, 如果我都想行中式好似過大禮果D有冇架? 定係我一定要返香港攪先有?? 如果有最好係返BRISBANE或GOLD COAST...唔該哂..!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo