想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7798


1#
發表於 11-9-29 13:32 |只看該作者
蘿蔔絲酥餅都唔敢食




別墅

積分: 642


2#
發表於 11-9-29 13:39 |只看該作者

回覆:yvonnejesse 的帖子

好慘喔




別墅

積分: 625


3#
發表於 11-9-29 13:50 |只看該作者


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


4#
發表於 11-9-29 13:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 243


5#
發表於 11-9-29 14:14 |只看該作者
有啲人體質好, 乜都唔戒都得; 但體質唔好嘅 (如我!) 就要戒囉。

盡量戒生冷嘢囉, 不過有時真係好想食嘅話, 都會食一餐半餐嘅, 心靈上嘅需要都好重要架嘛, 唔係好易抑鬱架嘛。


珍珠宮

積分: 30303


6#
發表於 11-9-29 17:01 |只看該作者

回覆:JM 們好慘!成日為左等bingo 要介囗!

忍下啦,有付出,就有成果加油




大宅

積分: 1299


7#
發表於 11-9-29 17:02 |只看該作者

回覆:JM 們好慘!成日為左等bingo 要介囗!

其實真係好睇體質,好似我咁身體唔好,只要係涼野就介。已經介左半年




伯爵府

積分: 16036


8#
發表於 11-9-29 17:33 |只看該作者
有時真係好難忍,.. 頭先同c6有拗撬.. 之後自己落去食M記... 俾個藉口自己......


男爵府

積分: 6137


9#
發表於 11-9-29 23:51 |只看該作者
我今晚都食左m記


大宅

積分: 2142


10#
發表於 11-9-30 00:25 |只看該作者
醫師叫我戒生冷嘢。
佢話雪櫃嘅嘢,凍嘅就唔得,西瓜同苦瓜都唔得。
但無講魚生,我又唔記得問,大家有無問過醫師食唔食得呀?


男爵府

積分: 6108


11#
發表於 11-9-30 00:30 |只看該作者

回覆:JM 們好慘!成日為左等bingo 要介囗!

我仲慘 連雞旦牛奶都唔飲得 辣又唔食得 真係想谷鬼氣絕食 咩都唔食就岩!




大宅

積分: 1833

陪月勳章


12#
發表於 11-9-30 00:38 |只看該作者

回覆:JM 們好慘!成日為左等bingo 要介囗!

我好多時太為食,忍唔到囗




男爵府

積分: 7798


13#
發表於 11-9-30 00:45 |只看該作者

回覆:fafajo 的帖子

我今晚去左食自助餐,三文魚,海鮮照食,忍唔住喇!食左先算!




男爵府

積分: 7798


14#
發表於 11-9-30 00:47 |只看該作者

引用:我仲慘+連雞旦牛奶都唔飲得+辣又唔食得+真

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表
我仲慘 連雞旦牛奶都唔飲得 辣又唔食得 真係想谷鬼氣絕食 咩都唔食就岩!



...
點解牛奶雞蛋同辣都唔得




翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


15#
發表於 11-9-30 00:48 |只看該作者

回覆:JM 們好慘!成日為左等bingo 要介囗!

我都聽話戒口,有時好眼訓都唔敢飲咖啡,勁飲水算



◕順其自然啦~♥ ◕


男爵府

積分: 7798


16#
發表於 11-9-30 00:50 |只看該作者

引用:有時真係好難忍,..++頭先同c6有拗撬..+之後

原帖由 littleT 於 11-09-29 發表
有時真係好難忍,.. 頭先同c6有拗撬.. 之後自己落去食M記... 俾個藉口自己...... ...
M 記又點解唔食得除左杯可樂,唔通你就係飲左可樂




男爵府

積分: 7798


17#
發表於 11-9-30 00:57 |只看該作者

引用:我都聽話戒口,有時好眼訓都唔敢飲咖啡,勁

原帖由 kekka 於 11-09-30 發表
我都聽話戒口,有時好眼訓都唔敢飲咖啡,勁飲水算
奶茶頂住先得唔得呢




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo