婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2139


1#
發表於 11-9-29 20:54 |只看該作者
C6今日係囝囝面前講左几句好粗俗既粗口鬧我,我鬧番C6係度講粗口,C6又再鬧我,我99重幫我C6鬧我"隻癲狗係度發癲"咁樣講我!咁岩有個親戚打黎比佢,佢一聽電話就同對方講,屋企有隻"癲狗係度發癲"!比你聽到嬲唔嬲丫,我簡直想離婚呀!



點評

三人世界  你隻99咁臭寸ge,俾我實會寸返佢太過分~@#@  發表於 11-9-30 11:23


大宅

積分: 4524


2#
發表於 11-9-29 21:10 |只看該作者
咁你閙返你老公果陣有冇夾雜D粗口...??
有既..我就覺得你五十步笑百步..
冇既..我就覺得你C6同你99簡直不知所謂..我仲會帶BB避一避..响D咁既環境中生活..BB就有樣學樣..


大宅

積分: 2139


3#
發表於 11-9-29 21:15 |只看該作者

引用:咁你閙返你老公果陣有冇夾雜D粗口...??有既

原帖由 6_C_9 於 11-09-29 發表
咁你閙返你老公果陣有冇夾雜D粗口...??
有既..我就覺得你五十步笑百步..
冇既..我就覺得你C6同你99簡直不知 ...
我只係好大聲鬧我C6唔好係囝囝面前講粗口,我冇講到粗口,我而家就同埋BB返我媽到住番晚!




大宅

積分: 2139


4#
發表於 11-9-29 21:25 |只看該作者

回覆:我頂99唔順喇!激死我喇!

我62平時已經成人講粗口,食餐飯都會自言自語咁講粗口,結果我C6咪咁口臭囉,我怕下一個輪到囝囝!





水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


5#
發表於 11-9-29 21:35 |只看該作者

回覆:eva0829 的帖子

自言自語講粗口
相信他們已經習慣亦沒法改 他們不覺得有問題




大宅

積分: 4672


6#
發表於 11-9-29 21:51 |只看該作者
我最吾中意d 99係2公婆鬧交時加把嗅口


子爵府

積分: 13126


7#
發表於 11-9-29 21:57 |只看該作者
你99一定係落井下石的人..........好賤!


大宅

積分: 2139


8#
發表於 11-9-29 22:43 |只看該作者

引用:我最吾中意d+99係2公婆鬧交時加把嗅口

原帖由 sibylyau 於 11-09-29 發表
我最吾中意d 99係2公婆鬧交時加把嗅口
99從來唔會幫口,只會落井下石又煽風點火好難相處!好想搬,但C6又開支大,唔肯!



點評

三人世界  咁你c6都有問題先lor,點可以由得隻99系到發癲  發表於 11-9-30 11:32
cherryblossoms  佢地只會咩事都要加把口  發表於 11-9-30 03:52


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


9#
發表於 11-9-30 02:09 |只看該作者
你奶奶咁講野就唔O岩...等你同你老公下左啖氣...你要同你老公傾下個問題...唔想小朋友大個成日講粗口...就要由細教到大...

點評

cherryblossoms  agree  發表於 11-9-30 03:46



[url=http://lilypie.com][img]


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


10#
發表於 11-9-30 10:31 |只看該作者
我62成日都係度講粗口...有一次仲教我個仔講戇居既粗口...
我個仔講返出黎...我話我個仔講粗口唔岩呀..冇禮貌呀


禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-9-30 10:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2139


12#
發表於 11-9-30 23:32 |只看該作者

引用:你c6做咩無啦啦搵粗口鬧你?

原帖由 charlotte413 於 11-09-30 發表
你c6做咩無啦啦搵粗口鬧你?
我叫左佢落街食野,佢掛著玩FB!




珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-9-30 23:35 |只看該作者


大宅

積分: 2139


14#
發表於 11-9-30 23:35 |只看該作者

引用:我62成日都係度講粗口...有一次仲教我個仔

原帖由 ardin 於 11-09-30 發表
我62成日都係度講粗口...有一次仲教我個仔講戇居既粗口...
我個仔講返出黎...我話我個仔講粗口唔岩呀..冇禮 ...
我62講既粗口續好多,成日講埋D器官,重要加多四個字係前面!




大宅

積分: 2139


15#
發表於 11-9-30 23:38 |只看該作者

回覆:我頂99唔順喇!激死我喇!

我已經返左屋企了,99重不斷周圍辣火頭,重係咁搵工人出氣!




伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


16#
發表於 11-9-30 23:51 |只看該作者
咁唔係辦法,一定要搵機會溝通溝通下


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


17#
發表於 11-10-1 04:26 |只看該作者

引用:我已經返左屋企了,99重不斷周圍辣火頭,重

原帖由 eva0829 於 11-09-30 發表
我已經返左屋企了,99重不斷周圍辣火頭,重係咁搵工人出氣!
比著我唔會忍個99




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


18#
發表於 11-10-1 06:57 |只看該作者
首先, c6講粗口已經係唔可以接受

不過睇埋樓主下面嘅posts, 原來c6一家都係咁.... 唉.... 我真係接受唔到小朋友晌咁嘅環境下成長

我c6有時無意講咗一兩個字 (同朋友講電話時), 我都同佢講番, 而家阿囡識聽, 會學, 要避忌吓, 唔好再講


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


19#
發表於 11-10-1 08:41 |只看該作者

回覆:我頂99唔順喇!激死我喇!

成家都講粗口,bb同佢地一齊住而成長係一個問題,同老公搬啦,而且個99又九唔答八人地兩公婆鬧交,關佢何事?佢個仔比佢教到做粗口仔,仲要佢做人不分是非黑白,不但冇叫個仔唔好講粗口,仲咁唔尊重咁話你,點忍受呀



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2139


20#
發表於 11-10-2 15:17 |只看該作者

引用:首先,+c6講粗口已經係唔可以接受不過睇埋樓

原帖由 siujanjan 於 11-10-01 發表
首先, c6講粗口已經係唔可以接受

不過睇埋樓主下面嘅posts, 原來c6一家都係咁.... 唉.... 我真係接受唔到 ...
唉!我本身都唔會點講粗口,但同C6一家相處幾年,我已經比佢地感染左,變得爛口左,但我唔會係小朋友面前講!而家小朋友還未識講野,我好怕小朋友已經識呢D粗口,只是未識講!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo