想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2142


1#
發表於 11-9-29 22:58 |只看該作者
我一向排卵後嘅體溫,都有36.7x-36.9x。
今日D20,先得36.67。
大家會唔會一樣呀?


大宅

積分: 4490


2#
發表於 11-9-29 23:08 |只看該作者

引用:我一向排卵後嘅體溫,都有36.7x-36.9x。今

原帖由 小幸兒 於 11-09-29 發表
我一向排卵後嘅體溫,都有36.7x-36.9x。
今日D20,先得36.67。
大家會唔會一樣呀?
出面真係好涼呀,但係我一啲都唔覺囉,呢個禮拜仲成日覺得好熱添呀,但係我又無量體溫呀




大宅

積分: 2142


3#
發表於 11-9-29 23:17 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-9-29 23:08
出面真係好涼呀,但係我一啲都唔覺囉,呢個禮拜仲成日覺得好熱添呀,但係我又無量體溫呀



...

你day幾啦?
我都間中會覺得熱,夜晚瞓仲要開冷氣。
但係好似體溫比上兩個月低咗。


大宅

積分: 4490


4#
發表於 11-9-29 23:26 |只看該作者

引用:Quote:Cherrieqoo521+發表於+11-9-29+23:08

原帖由 小幸兒 於 11-09-29 發表
你day幾啦?
我都間中會覺得熱,夜晚瞓仲要開冷氣。
但係好似體溫比上兩個月低咗。
Day25啦,依家坐喺度都標汗,但係又唔係發燒喎





大宅

積分: 2142


5#
發表於 11-9-29 23:42 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-9-29 23:26
Day25啦,依家坐喺度都標汗,但係又唔係發燒喎

好大機喎,知唔知幾時排呀?打算幾時check?
呢個天氣好易病,我今朝起身食嘢嘅時候,都標汗,第一次哎要開冷氣(因為我寒底,多數老公要開)。
不過,我都係排咗幾日,都唔會咁快有反應。


子爵府

積分: 13931


6#
發表於 11-9-29 23:50 |只看該作者

引用:Quote:Cherrieqoo521+發表於+11-9-29+23:26

原帖由 小幸兒 於 11-09-29 發表
好大機喎,知唔知幾時排呀?打算幾時check?
呢個天氣好易病,我今朝起身食嘢嘅時候,都標汗,第一次哎要 ...
我已經好似病了,打乞痴,又鼻水。



魚魚媽


大宅

積分: 2142


7#
發表於 11-9-29 23:51 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-9-29 23:50
我已經好似病了,打乞痴,又鼻水。

小心啲呀,有無睇醫生?


大宅

積分: 4490


8#
發表於 11-9-29 23:52 |只看該作者

引用:Quote:Cherrieqoo521+發表於+11-9-29+23:26

原帖由 小幸兒 於 11-09-29 發表
好大機喎,知唔知幾時排呀?打算幾時check?
呢個天氣好易病,我今朝起身食嘢嘅時候,都標汗,第一次哎要 ...
我唔係好記得幾時排,我無mark底呀,不過下個禮拜開估啦,真係遲咗先check啦,唔想希望越大失望越大




子爵府

積分: 13931


9#
發表於 11-9-29 23:53 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-9-29+23:50+

原帖由 小幸兒 於 11-09-29 發表
小心啲呀,有無睇醫生?
無,明天反工先睇。係咪要同醫生講想要bb?



魚魚媽


大宅

積分: 4490


10#
發表於 11-9-29 23:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小幸兒+於+11-09-29+發表小心

原帖由 maggie_kaki 於 11-09-29 發表
無,明天反工先睇。係咪要同醫生講想要bb?
如果你係等緊bingo就梗係要同醫生講啦




子爵府

積分: 13931


11#
發表於 11-9-29 23:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie_kaki+於+11-09-29+發

原帖由 Cherrieqoo521 於 11-09-29 發表
如果你係等緊bingo就梗係要同醫生講啦
哦,明天睇醫生先。



魚魚媽


大宅

積分: 2142


12#
發表於 11-9-30 00:03 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-9-29 23:52
我唔係好記得幾時排,我無mark底呀,不過下個禮拜開估啦,真係遲咗先check啦,唔想希望越大失望越大



...

唔check輕鬆好多,咁樣都容易啲。
不過,我check開紅d同體溫,都想知自己邊日排卵。
我都係下個星期尾知結果,希望大家都中。


大宅

積分: 2142


13#
發表於 11-9-30 00:04 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-9-29 23:53
無,明天反工先睇。係咪要同醫生講想要bb?

係呀,記住同醫生講,佢會比啲藥唔同。


大宅

積分: 4490


14#
發表於 11-9-30 00:06 |只看該作者

引用:Quote:Cherrieqoo521+發表於+11-9-29+23:52

原帖由 小幸兒 於 11-09-30 發表
唔check輕鬆好多,咁樣都容易啲。
不過,我check開紅d同體溫,都想知自己邊日排卵。
我都係下個 ...





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo