想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 2447


1#
發表於 11-10-1 00:18 |只看該作者
如題!我個肚會拉吓拉吓咁但已無痛了




大宅

積分: 2447


2#
發表於 11-10-1 10:21 |只看該作者

回覆:ice_kiola 的帖子

今朝個肚開始痛,好似M痛咁,正常嗎?




大宅

積分: 2447


3#
發表於 11-10-1 19:39 |只看該作者

回覆:ice_kiola 的帖子

無人有反應嗎?




大宅

積分: 3938


4#
發表於 11-10-1 20:13 |只看該作者

引用:無人有反應嗎? +

原帖由 ice_kiola 於 11-10-01 發表
無人有反應嗎?
其實我放胎覺得無乜嘢!反而抽蛋痛咗七日呀!





大宅

積分: 3070


5#
發表於 11-10-1 20:28 |只看該作者

回覆:ice_kiola 的帖子

我昨天同今日間中都有m痛feel,不過每次只係維持左一陣,同埋今日有水水分泌仲以為m到嚇死




大宅

積分: 2377


6#
發表於 11-10-1 20:55 |只看該作者
係正常架, 有D人受荷爾蒙影響會特別敏感覺得肚痛, 你地而家個肚準備緊張靚床比BB所以有痛係正常架, 仲要有心理準備比平時M痛仲要痛架!


大宅

積分: 2447


7#
發表於 11-10-1 21:20 |只看該作者

回覆:hellozaza 的帖子

係吖!今朝就係好痛好痛果隻,痛了半小時全身出冷汗就去坐廁所!我又唔知係著床or想大大(因我由放胎起計都有6日無大大了)之後又無痛行動自如了,我會否錯過坐床機會呢?好怕




大宅

積分: 2447


8#
發表於 11-10-1 21:22 |只看該作者

回覆:siu_lo 的帖子

我又無嘜水噃,有時早上會見到粒藥差不多原粒流返出來!




大宅

積分: 2447


9#
發表於 11-10-1 21:24 |只看該作者

回覆:海南雞飯 的帖子

抽卵我痛了3天就無再腫痛了!




男爵府

積分: 6523


10#
發表於 11-10-1 22:00 |只看該作者
回覆 ice_kiola 的帖子

下,6日無大大,你平時多唔多有咁既情況架?你會唔會太緊張呀?
小心身體,媽媽既健康都好緊要架,
我之前放胎無乜感覺呀。


別墅

積分: 920


11#
發表於 11-10-1 22:30 |只看該作者
回覆 siu_lo 的帖子

你有水水, 我果時都有呀~ 唔知邊度黎咁多水?!


大宅

積分: 2447


12#
發表於 11-10-1 23:03 |只看該作者

回覆:babycream2010 的帖子

我以前無試過咁耐架




大宅

積分: 2377


13#
發表於 11-10-1 23:06 |只看該作者
有水流出黎係正常架, 你反應黎架!!


大宅

積分: 2377


14#
發表於 11-10-1 23:08 |只看該作者
飲多d水同食生果蔬菜, 如果你中左甘早有便秘都唔好!


大宅

積分: 3070


15#
發表於 11-10-1 23:52 |只看該作者

回覆:babycream2010 的帖子

係啊,直情係feel到平時流m咁即時去厠所睇好彩是透明的但量又吾係好多




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo