想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 889


1#
發表於 11-10-1 23:59 |只看該作者
其實一直冇造人壓力,因為奶奶唔係好恨抱孫。只是我和c6都鍾意小朋友,加上唔想高齡先生,所以今年開始了造人大計。

眨下眼,半年過去了,眼見就快踏入三十,心裡很著急。呢半年好難捱,因c6想順其自然,自己又太緊張,好多嘢都只可以收埋喺心,扮輕鬆。我幾乎可以肯定仲未bingo係因為太緊張吧!

C6一直係個被寵壞嘅小朋友,脾氣好差。想小朋友其中一個原因係想佢做人爸爸後可以成熟d。但江山易改,本性難移。呢排成日受佢氣,令我好心淡。如果生個b,好驚害咗佢。我想我個b可以喺健康環境下成長。

半年都活喺壓力中,所以我決定暫時放棄造人啦!我要盡情食魚生,飲凍嘢!各位jm,繼續加油,希望你哋快d bingo!



點評

mimi23  先好好享受生活,BB遲D先算LA  發表於 11-10-2 00:20


別墅

積分: 638


2#
發表於 11-10-2 00:02 |只看該作者

回覆:becomingkitty 的帖子

講得好!just go for natural !! 而且三十之嘛,唔好諗咁多,想 have sex 就 have sex , 唔諗可能有 surprise 呢?




男爵府

積分: 7504


3#
發表於 11-10-2 00:12 |只看該作者
甘三十都仲有時間, 順其自然, 可能bb好快會來


大宅

積分: 3863


4#
發表於 11-10-2 00:16 |只看該作者
三十仲好後生, 順其自然喇....


大宅

積分: 2362

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-10-2 00:34 |只看該作者

決定放棄了~

我廿二都試左足足年半先有第二胎
其實我一直量體溫睇中醫用紅d
但最後放棄打算讀短期課程希望佢唔好係呢個時候黎啦,點知我交晒萬幾蚊就中左,我乜都唔做又得左
你壓力太大啦,我之前日日紅d攪到自己癲咁濟,我明白好心急,但有d野原來真係急唔黎,加油祝早孕




複式洋房

積分: 110


6#
發表於 11-10-2 00:41 |只看該作者
30好後生, 加油呀...我下年40, 我就要放棄喇...


珍珠宮

積分: 46932

hashtag影視迷勳章


7#
發表於 11-10-2 12:10 |只看該作者

回覆:決定放棄了~

好明白!我個囗成日都話放棄,但個心就想bb快d返來!每個月都有「自以為有咗後群症」,period 一到就好down.....又唔想比壓力C6,紅d哈哈笑等等......輔助用品要收收埋埋用,差不多3個月用一大盒紅d,我都就嚟痴線!琴日同C6傾訴,佢竟然唱「命裏有時終需有,命裏無時莫強求」過我聽,激C我!真的想放棄,心淡了!




伯爵府

積分: 19320

熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 11-10-2 12:21 |只看該作者
好多時反而太著緊就會難bingo,放鬆d啦~


別墅

積分: 889


9#
發表於 11-10-2 12:50 |只看該作者

回覆:決定放棄了~

好在呢度有你哋呢班知音人。每個月一抹到紅,down到想喊。然後就開始check紅d嘅緊張日子,再來係就住就住,深怕影響著床,最最難捱係就黎m嘅日子,成日feel到濕,就down,然後衝去toilet 。又驚c6失望,不停幫佢洗腦。心理壓力大到抖唔到氣,滿腦子除咗bb都係bb~好辛苦。其實剛滿廿九,仲有時間,唔應該咁大壓力。我尋晚同c6講咗過兩年先生,佢都話好~




別墅

積分: 889


10#
發表於 11-10-2 12:53 |只看該作者

回覆:108801 的帖子

加油呀~晤好放棄。我家姐之前生,喺佢隔離床有個44歲,生第一胎,仲係雙胞胎。所以,仲有機會架!




別墅

積分: 889


11#
發表於 11-10-2 12:55 |只看該作者

回覆:wishmeluck 的帖子

「自以為有咗後群症」真係好折磨人!



點評

Ivy114  好辛苦  發表於 11-10-2 14:42


別墅

積分: 889


12#
發表於 11-10-2 12:58 |只看該作者

回覆:lw1123 的帖子

好難唔諗,每日上bk好似上咗癮,戒唔到。最放鬆係m小姐到嘅日子。




大宅

積分: 2379


13#
發表於 11-10-2 13:27 |只看該作者
I also 心淡 too, no time, no energy, too bad


珍珠宮

積分: 46932

hashtag影視迷勳章


14#
發表於 11-10-2 14:37 |只看該作者

回覆:決定放棄了~

唔通老天爺真的在考驗我2公婆?
好,一齊加油,祝早孕!




珍珠宮

積分: 46932

hashtag影視迷勳章


15#
發表於 11-10-2 14:43 |只看該作者

回覆:決定放棄了~

我以為是今個月,排卵後keep 住紅d加深,可惜4日前M咗!就連我最愛的潛水也放棄了等bingo.....點知




大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-10-3 22:14 |只看該作者
同你一樣就來30了,試了大半年又係咋糊。

結婚後想玩3年後再生BB,好LA而家玩夠了,點知試左幾個CYCLE都唔中,越來越心急.........

朝早量體溫唔理想(心情差),收工驗紅D無線(更差),晚上訓唔到擔心明天量體溫又唔理想。
咩心機都無哂..........


詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


別墅

積分: 547


17#
發表於 11-10-3 22:21 |只看該作者
放鬆D !! 你仲好後生姐 ! 好多人年紀過埋30, 仲努力緊 !!!


伯爵府

積分: 15236


18#
發表於 11-10-4 00:42 |只看該作者

引用:好在呢度有你哋呢班知音人。每個月一抹到紅

原帖由 becomingkitty 於 11-10-02 發表
好在呢度有你哋呢班知音人。每個月一抹到紅,down到想喊。然後就開始check紅d嘅緊張日子,再來係就住就住, ...
希望你係一時之氣,先想暫時放棄啦!你而家只係試左半年就想放棄,過兩年後唔擔保即有喎,咁到時壓力咪仲大!而家開始距離兩年後,有24個cycle,既然你諗住兩年後先再要,倒不如輕輕鬆鬆同c6不設防,利用呢24個cycle!唔好比壓力自己(我都佑講就易),戎口既野,一有先戎囉,總知你知道涼野,去血既東西(例如雲耳,木耳,海帶等等),盡量習慣唔食咪算囉!都係果句,利用24個月enjoy二人性生活,分分鐘不出兩年就bingo!好想所有jm早早孕,唔好放棄呀!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo