想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


1#
發表於 11-10-2 13:06 |只看該作者
本帖最後由 chu.c9 於 12-5-12 15:35 編輯

DEL
感恩


複式洋房

積分: 362


2#
發表於 11-10-2 16:57 |只看該作者

引用:我剛驗到bingo,+前幾日都只係肚痛feel,+尋

原帖由 chu.c9 於 11-10-02 發表
我剛驗到bingo, 前幾日都只係肚痛feel, 尋日開始下腹痛, 到今日凌晨醒左開始la住痛, 痛到漂晒冷汗果種. 今 ...
OHSS 唔係應該係放胎之前已發現到架咩

咁你係咪要留院呀
唔好咁擔心,呢個時候冇嘢可以做,放手俾醫生啦。希望在明天 bb 會同你一齊努力架




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3#
發表於 11-10-2 17:44 |只看該作者

回覆:chankathy 的帖子

我IVF放胎前驗過賀爾蒙OK, 都估唔到反而bingo先發出黎, 抽左血要等report所以要留院一晚, 希望冇事啦



感恩


大宅

積分: 3934


4#
發表於 11-10-2 19:51 |只看該作者

引用:我IVF放胎前驗過賀爾蒙OK,+都估唔到反而bin

原帖由 chu.c9 於 11-10-02 發表
我IVF放胎前驗過賀爾蒙OK, 都估唔到反而bingo先發出黎, 抽左血要等report所以要留院一晚, 希望冇事啦 :naug ...
冇事嘅!加油!





大宅

積分: 4810


5#
發表於 11-10-2 19:53 |只看該作者

回覆:有冇JM IUI/IVF bingo但同時卵巢過度刺激?

Hope u n yr baby are fine!!




別墅

積分: 607


6#
發表於 11-10-2 20:13 |只看該作者
加油!一定ok!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


7#
發表於 11-10-2 20:30 |只看該作者

回覆:有冇JM IUI/IVF bingo但同時卵巢過度刺激?

多謝你嘅地鼓勵, 雖然都仲隱隱作痛但起碼精神啲啦



感恩


大宅

積分: 1005


8#
發表於 11-10-2 20:34 |只看該作者
我第一次做 iui 係 bingo 左,不過同時亦有 ohss。當時個肚好漲,漲到行路都痛。後來醫生寫左假紙係屋企休息左成個禮拜先好d。不過最後都保唔著。

希望樓主一切安好。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo