想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 372


1#
發表於 11-10-2 22:23 |只看該作者
我20號 day 1, 估計下禮拜會排卵,今日紅d有控,如果一有深紅線就要開工喇~不過我book咗下禮拜睇婦科check下同埋可能照下陰超(個幾月前book咗)想問下會唔會有影響(受精or著床)?使唔使改期呢?thanks~




大宅

積分: 2878


2#
發表於 11-10-2 22:32 |只看該作者
唔會有影響, Dr can also suggest u when to dodo, as the dr can see the size of the egg!


大宅

積分: 2372

畀面勳章


3#
發表於 11-10-2 22:38 |只看該作者

回覆:排卵期間想照陰超...

我都係 20/9 day 1,我 book 咗明天照。




複式洋房

積分: 372


4#
發表於 11-10-2 23:04 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

咁照前一日do唔do好呢?因為如果要等見醫生後驚會遲咗呀~book咗下禮拜四~





大宅

積分: 2878


5#
發表於 11-10-3 00:40 |只看該作者
No problem ga,唔會有影響, relax~


複式洋房

積分: 372


6#
發表於 11-10-3 02:03 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

Thanks~




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo