想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 74


1#
發表於 11-10-3 13:38 |只看該作者
如題.....有無mj可以比d意見??


大宅

積分: 3934


2#
發表於 11-10-3 15:32 |只看該作者

引用:如題.....有無mj可以比d意見??

原帖由 wwtyau 於 11-10-03 發表
如題.....有無mj可以比d意見??
對唔住!無朋友試過!應該去睇吓醫生!放鬆應該無事!




大宅

積分: 3050


3#
發表於 11-10-3 15:34 |只看該作者
係你嘅始終都係你嘅~放鬆啲啦!


男爵府

積分: 7737


4#
發表於 11-10-3 15:39 |只看該作者

等緊Bingo中.....但琴日唔小心跣親....好擔心

你有冇受傷? 如冇受傷,而身體又跟平時一樣,應該問題不大, 因為係你既始終都係你, 唔好擔心, 不過如果有唔妥就唔好等,第一時間要睇e生





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo