想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 186


1#
發表於 11-10-7 13:39 |只看該作者
請問是否一定要e生開藥?在藥房自己買可以嗎?排卵藥是否冇排卵先食,如有排卵可否食?




大宅

積分: 2447


2#
發表於 11-10-7 14:14 |只看該作者

回覆:lpc812 的帖子

藥點可以亂食架!去睇醫生啦




大宅

積分: 4810


3#
發表於 11-10-8 00:25 |只看該作者

回覆:排卵藥一問?

See doctor first n then he or she will treat u that if needed.




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo