想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 854


1#
發表於 11-10-7 18:31 |只看該作者
如果當日check紅D 有兩條線, 你地會即日開工?定check多日等條線變深色D先開工呢?
有mj 講過隔日1.3.5 咁, 又有mj 講過要連住開足三日工...(但會好累), 應該點好呢?


大宅

積分: 2529


2#
發表於 11-10-7 18:59 |只看該作者

回覆:Peanutqbi 的帖子

我會即日開工,之後再隔日DoDo !




大宅

積分: 2142


3#
發表於 11-10-7 19:04 |只看該作者
我嘅中西醫生都建議隔日DODO。


大宅

積分: 3297


4#
發表於 11-10-7 19:51 |只看該作者
醫生都話隔日 DODO 都 OK... 我覺得如果 CHECK 到有反應就立刻開工, 因為睇過D 網頁話 其實最好應該係排卵前 DODO 既, 因為排卵時會有分泌流出, 分泌會影響精子既活動能力.

好想做媽媽...~!~


別墅

積分: 854


5#
發表於 11-10-7 21:07 |只看該作者

回覆:紅D+開工問題

Thanks you名位mj回答。
今日係我第二個cycle 既Day 2, 頭先買咗兩排85%黑朱古力,諗住M完後就每日食一格,因為得一邊輸卵管,cycle 32~36,所以會由Day10開始用紅D,亦會mark體溫,慕求不容有失。希望各位都努力加油




男爵府

積分: 5044


6#
發表於 11-10-7 22:15 |只看該作者
我同另外兩位blog友係紅d 100%深粗開工(呢一次老公要儲貨至少3~4日),跟住隔日再開工,三個都中咗。同時我地等bingo期飲豆漿(但不可過多,因為都涼,大槪3日2杯)!祝早孕!

點評

Ivy114  飲豆漿唔怕?  發表於 11-10-7 22:44


別墅

積分: 854


7#
發表於 11-10-7 22:36 |只看該作者

引用:我同另外兩位blog友係紅d+100%深粗開工(呢

原帖由 megng888 於 11-10-07 發表
我同另外兩位blog友係紅d 100%深粗開工(呢一次老公要儲貨至少3~4日),跟住隔日再開工,三個都中咗。同時 ...
咁即係當D14有淺線但都唔開工住,check到條線100%好紅好明顯先開工?




大宅

積分: 4614


8#
發表於 11-10-7 22:42 |只看該作者
Peanutqbi 發表於 11-10-7 21:07
Thanks you名位mj回答。
今日係我第二個cycle 既Day 2, 頭先買咗兩排85%黑朱古力,諗住M完後就每日食一格, ...
唔洗擔心得一邊都好易有 ,我都係得一邊 ,上次 二個cycle 中 ,可惜身體唔好保唔住 .今次一個cycle 就中.
有加埋量體溫同紅d
亞媽話do do 後側向剩低果邊輸卵管訓有助精子遊快d .同埋剩一邊輸卵管所有精子向哂一邊遊 而唔會2邊走
命中率正常應該高d才對.唔知真家假但試下又無防je


大宅

積分: 3571


9#
發表於 11-10-7 22:47 |只看該作者
好, 就等我每今個CYCLE 用紅d 100%深粗開工先...等我再同大家報告


別墅

積分: 854


10#
發表於 11-10-7 22:50 |只看該作者

引用:Quote:Peanutqbi+發表於+11-10-7+21:07+Tha

原帖由 cindylok 於 11-10-07 發表
唔洗擔心得一邊都好易有 ,我都係得一邊 ,上次 二個cycle 中 ,可惜身體唔好保唔住 .今次一個cycle 就中.
有 ...
側訓得咩?我只係平訓,因為仲好驚會再次宮外孕(醫生話有得一次就好容易會有第二次),所以有拮下拮下時都好擔心,早check又失望,遲check又怕再宮外孕,好灰




男爵府

積分: 5044


11#
發表於 11-10-7 23:04 |只看該作者
紅d要100%深粗(或者80%以上啦)同埋老公要儲至少3~4日貨出擊!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo