想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 8511


1#
發表於 11-10-8 07:45 |只看該作者
如題.


大宅

積分: 2189


2#
發表於 11-10-8 21:35 |只看該作者

回覆:那種白鳳丸對想生BB好呢?

I wanna know too




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3#
發表於 11-10-8 22:51 |只看該作者

回覆:那種白鳳丸對想生BB好呢?

我都想知~如果有相就好了~




大宅

積分: 2777

好媽媽勳章


4#
發表於 11-10-8 23:40 |只看該作者


珍珠宮

積分: 30303


5#
發表於 11-10-9 11:22 |只看該作者

回覆:那種白鳳丸對想生BB好呢?

之前有jm話食左白鳳丸生瘤




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


6#
發表於 11-10-9 11:34 |只看該作者

引用:之前有jm話食左白鳳丸生瘤 +

原帖由 qqj 於 11-10-09 發表
之前有jm話食左白鳳丸生瘤
請問有冇根據?d舖頭賣左咁多年都冇比人告喎!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


7#
發表於 11-10-9 11:34 |只看該作者

回覆:那種白鳳丸對想生BB好呢?

白鳳丸針對調經!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


8#
發表於 11-10-9 11:44 |只看該作者

回覆:那種白鳳丸對想生BB好呢?

各位jm,我自己食開魚人生,因為係我婆婆既祖傳秘方,所以我冇理咁多,就係聽話地照食,有d jm聽我講食完排卵都正常左,不過人人體質唔同,所以有d人未必受到咁補既野架!自己考慮下吧!
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 30303


9#
發表於 11-10-9 12:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-10-09+發表之前有j

原帖由 currymama 於 11-10-09 發表
請問有冇根據?d舖頭賣左咁多年都冇比人告喎!
你搵下啦之前有個topic講, 唔止1個jm 話食左生瘤, 唔通我作咩,你問下嗰d jm做咩唔告




大宅

積分: 2581


10#
發表於 11-10-9 12:41 |只看該作者
我朋友介紹我食澳洲蜂皇漿, 食左一排個D 卵都大粒左.... 咁樣會易d bingo, 朋友食左一樽唔洗就有左啦, 希望我都快d 有啦...


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


11#
發表於 11-10-9 15:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+currymama+於+11-10-09+發表

原帖由 qqj 於 11-10-09 發表
你搵下啦之前有個topic講, 唔止1個jm 話食左生瘤, 唔通我作咩,你問下嗰d jm做咩唔告



...
乜你咁講野架!我又冇話你作,既然你睇過,何不同大家分享下呢?我自己都有食,真係致癌既我都受影響,所以先想問清楚嘖!最主要係唔想比講呢番說話既果d jm,喺冇根據既情況下亂講,令自己甚至大家有不必要既恐慌呀!又或者呢個真係事實,為左唔好有更多人受害,我地要廣泛流傳開去囉!




大宅

積分: 3173


12#
發表於 11-10-9 15:53 |只看該作者

回覆:那種白鳳丸對想生BB好呢?

其實每個人體質唔同,食完之後都有唔同嘅情況出現,真係要自己衡量下。我有fd就試過m遲左,佢阿媽叫佢食完之後就好快m到。又有個fd食完之後就成面爆瘡。所以都係聽ec建議會好d




珍珠宮

積分: 30303


13#
發表於 11-10-9 23:54 |只看該作者
currymama 發表於 11-10-9 15:19
乜你咁講野架!我又冇話你作,既然你睇過,何不同大家分享下呢?我自己都有食,真係致癌既我都受影響,所以 ...

我亦都係實話實說, 所以咪叫你有質疑就要搵資料睇啦...又懶唔想搵呀


男爵府

積分: 8511


14#
發表於 11-10-10 08:00 |只看該作者
Thanks.

我剛M完, 所以想試下食, 希望蛋蛋靚D, 希望早日BINGO啦.....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo