想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2214


1#
發表於 11-10-8 10:53 |只看該作者
排卵後d12綠d白雪雪係咪即係無bingo架喇?




大宅

積分: 2956


2#
發表於 11-10-8 11:30 |只看該作者
回覆 貝;) 的帖子

試下等多2日啦!
[url=http://www.pregnology.com][/url]


大宅

積分: 2214


3#
發表於 11-10-8 11:44 |只看該作者

想問問各位jms..

thx u有無jm試過d14先會驗到架




大宅

積分: 2142


4#
發表於 11-10-8 13:57 |只看該作者
貝;) 發表於 11-10-8 11:44
thx u有無jm試過d14先會驗到架

有呀! 噚日有個JM話佢16 DPO先用綠DCHECK到. 唔好灰心~~~

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4291644&page=1#pid57046946


大宅

積分: 2214


5#
發表於 11-10-8 14:58 |只看該作者
係喎,多謝你呀~我再等下先~希望m小姐唔好搵我呀~ btw.. 我胸痛得好緊要..唔知係bingo定谷m

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo