想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1105


1#
發表於 11-10-8 23:29 |只看該作者
Day 2開始食排卵藥
今日Day 12返婦科度照
但係我對隻藥都係無反應

之後醫生叫我食糖尿病藥
佢話之所以有多囊
其中一個因素係同胰島素高有關
而我食哩隻藥會降低胰島素
但唔會令無糖尿病嘅我降低血糖會暈
佢話食咗仲會減低小產嘅機會
我要一直食到有bb為止

醫生都叫我唔好食咁多甜嘢

其實佢有食藥同打針比我揀
不過我唔想打針

生bb哩條路真係好難行
但我都會好勇敢咁行落去




大宅

積分: 1701


2#
發表於 11-10-9 01:38 |只看該作者

回覆:原來卵巢多囊症同胰島素高有關!!

咁係因為冇排卵要食糖尿藥治療?咁份量係一日一粒meformin?因我都係多囊,醫生又冇叫我食,其實咩情況要食呢?
想做媽媽的路好辛苦,但我想一切都會值得!




大宅

積分: 1184


3#
發表於 11-10-9 05:20 |只看該作者

回覆:原來卵巢多囊症同胰島素高有關!!

My friend has 多囊,parent also has 糖尿,原來真係有關係ga?但她本身沒有糖尿,有試過小產




大宅

積分: 1105


4#
發表於 11-10-9 12:56 |只看該作者

引用:咁係因為冇排卵要食糖尿藥治療?咁份量係一

原帖由 stephenpun 於 11-10-09 發表
咁係因為冇排卵要食糖尿藥治療?咁份量係一日一粒meformin?因我都係多囊,醫生又冇叫我食,其實咩情況要食 ...
係呀..我係食metformin 500mg..
醫生叫我早晚各粒半..
佢話多囊係同胰島素係有直接嘅關係
因為我食咗排卵藥都冇反應
咁醫生就叫我食

我一個月之後會去覆診
咁哩個月我會check住排卵
如果都仲冇改善
我會打排卵針





大宅

積分: 1105


5#
發表於 11-10-9 13:02 |只看該作者

引用:My+friend+has+多囊,parent+also+has+糖尿

原帖由 rickrick88 於 11-10-09 發表
My friend has 多囊,parent also has 糖尿,原來真係有關係ga?但她本身沒有糖尿,有試過小產



...
其實我都唔係有糖尿病
只係可能我係正常入面偏高果類人
醫生話我第時40歲後有糖尿嘅機會比人高




大宅

積分: 1701


6#
發表於 11-10-9 19:12 |只看該作者

回覆:原來卵巢多囊症同胰島素高有關!!

我唔知係咪初期,因為我可以自己受孕,但多次小產,現在排緊不孕科檢查,可能卵子質素唔好啦 ,唉,真係好煩!




大宅

積分: 1105


7#
發表於 11-10-9 20:58 |只看該作者

引用:我唔知係咪初期,因為我可以自己受孕,但多

原帖由 stephenpun 於 11-10-09 發表
我唔知係咪初期,因為我可以自己受孕,但多次小產,現在排緊不孕科檢查,可能卵子質素唔好啦 ,唉,真係好 ...
你有冇check過賀爾蒙?




大宅

積分: 1701


8#
發表於 11-10-10 00:11 |只看該作者

回覆:原來卵巢多囊症同胰島素高有關!!

有,仲係未確定有前就一直用黃體素保胎,現在担心係我會對個胚胎排斥有抗體,等睇醫生咯!




子爵府

積分: 11748


9#
發表於 11-10-10 00:56 |只看該作者
我都懷疑自己有pcos, 查過一堆相關資料...

請問你地以下的symptoms中左幾多個?
- m唔準
- bmi超標(超重/肥胖)
- 應該少毛的地方多毛
- 雄性脫髮(頭頂、前額等位置稀疏)
- 卵巢變大
- 皮膚差(易生暗瘡粒粒)

你地睇左幾多次醫生及做左咩檢查先確定係pcos?

Eros_36, 咁醫生有無同你提過食metformin可能有的side effects? 及可否pm我醫生名及電話?(最少佢肯同你講埋胰島素哩d, 算肯解釋,有d醫生好cool乜都唔講), thanks~


大宅

積分: 1701


10#
發表於 11-10-10 18:04 |只看該作者

回覆:原來卵巢多囊症同胰島素高有關!!

我係m少,得二至三日就完事,(仲要愈嚟愈少),另外皮膚易生粒粒,bmi超標,
佢會抽血睇下你啲荷爾蒙水平,照掃描確定你是否多囊。




子爵府

積分: 10333

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-10-10 18:43 |只看該作者
其實驗血報告唔似, 但會唔會都有多嚢症呢?


別墅

積分: 758


12#
發表於 11-10-11 21:13 |只看該作者
torotoro 發表於 11-10-10 00:56
我都懷疑自己有pcos, 查過一堆相關資料...

請問你地以下的symptoms中左幾多個?

只要你去醫院做個B超(經陰道的那種)就可以知道系唔系PCOS,你可以看到你的卵巢有幾多粒卵子.每邊超過8粒就算系PCOS.


大宅

積分: 1105


13#
發表於 11-10-15 22:38 |只看該作者

引用:我都懷疑自己有pcos,+查過一堆相關資料...

原帖由 torotoro 於 11-10-10 發表
我都懷疑自己有pcos, 查過一堆相關資料...

請問你地以下的symptoms中左幾多個?
PM咗你喇




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo