想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


1#
發表於 11-10-10 18:47 |只看該作者
中醫都睇左幾個月都唔成功....

成日想唔通係多襄,唔通係輸卵管塞,為求安心都係睇婦科CHECK一CHECK。

今次做了超陰檢查,照一照卵巢
CHECK了不是多襄,但不知為什呢兩個CYCLE都無排卵

醫生好有耐性甘答左好多問題,又建議做多D有氧運動,如果想跑步,要慢跑,鞋防震一定要好,始終唔知幾時會BINGO。

同埋佢講原來要一星期做兩次甘樣D丁丁先會新鮮活躍,排卵果日(即體溫底)先唔好做住,第二日體溫高先連續做兩日。我睇那個中醫就話要排卵先做,留貨。

輸卵管佢話唔好照住......TRY多一排先,因為照都有風險怕會引起發炎或盤腔炎,始終有D化學成份有D人會敏感。
詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 3679


2#
發表於 11-10-10 20:09 |只看該作者

引用:中醫都睇左幾個月都唔成功....成日想唔通係

原帖由 bby0602 於 11-10-10 發表
中醫都睇左幾個月都唔成功....

成日想唔通係多襄,唔通係輸卵管塞,為求安心都係睇婦科CHECK一CHECK。
想問下妳點知自己冇排卵?可能紅d miss 左?




大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


3#
發表於 11-10-10 20:19 |只看該作者
回覆 esuperbaby 的帖子

M到的時候減返轉頭,睇果幾日。
體溫無升成個月都係35.9X-36.1X,無透明分秘,紅D又無線。
詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 3679


4#
發表於 11-10-10 21:17 |只看該作者

引用:回覆+esuperbaby+的帖子 M到的時候減返轉

原帖由 bby0602 於 11-10-10 發表
回覆 esuperbaby 的帖子

M到的時候減返轉頭,睇果幾日。
明白,謝!
帶氧運動關排卵事?





珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


5#
發表於 11-10-10 21:22 |只看該作者
bby0602 發表於 11-10-10 18:47
中醫都睇左幾個月都唔成功....

成日想唔通係多襄,唔通係輸卵管塞,為求安心都係睇婦科CHECK一CHECK。

我上個cycle低溫日同低溫前一日do都唔中

我今個cycle都會試下低溫唔做,之後連do兩日,希望bingo~~


大宅

積分: 2878


6#
發表於 11-10-10 21:56 |只看該作者
多謝分享!我都15 16照唔照輸卵管好,我打算真的要做iui先照,照完那幾個月bingo機會高d


翡翠宮

積分: 87427


7#
發表於 11-10-10 22:21 |只看該作者
但我之前睇過有JM話低溫即係已經排左,咁排左卵後再DODO幾多次都無用喇,粒卵子都排左出黎喇!!!


大宅

積分: 2142


8#
發表於 11-10-10 22:55 |只看該作者
多謝分享。
我同你一樣,一直都懷疑自己係咪有輸卵管閉塞?
9月終於再去睇婦科,照完U/S想醫生幫我照輸卵管。
點知佢同你嘅醫生講嘅一樣,話始終係X-RAY對身體唔好。
叫我再試,又係話一星期要兩次精子FRESH啲。
不過,就無教我哋係邊日開工。
一齊加油~~


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-10-11 19:02 |只看該作者
回覆 esuperbaby 的帖子

醫生話做有氧運動,會刺腦下髓體,提醒佢要開工LA。
詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-10-11 19:08 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

例如一般人28DAY/CYCLEY,M當佢7日,當14日排卵。
佢意思係唔好留D丁丁到14日先做,M到果7日已經唔做得,7-10日間都要做KEEP住活躍度。
到排卵後連續做兩日,之後就無講......我估都係唔好做費事影響著床。
詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


11#
發表於 11-10-12 08:45 |只看該作者
qqlun 發表於 11-10-10 21:22
我上個cycle低溫日同低溫前一日do都唔中

我今個cycle都會試下低溫唔做,之後連do兩日,希望bingo~~
qqlun, 下個cycle我都試下係排卵升溫後先連do兩日, do後仲要記得long高pat pat, 希望我地一擊即中!


別墅

積分: 527


12#
發表於 11-10-12 08:59 |只看該作者

引用:回覆+esuperbaby+的帖子 +醫生話做有氧運

原帖由 bby0602 於 11-10-11 發表
回覆 esuperbaby 的帖子

醫生話做有氧運動,會刺腦下髓體,提醒佢要開工LA。
多謝你的寶貴資訊,我已check過所有嘢,一齊正常,輸卵管都照埋,還看到有卵子係卵巢,但try咗好多年,都唔bingo, 我諗我欠的是帶氧運動,祝各位早孕!




大宅

積分: 1238


13#
發表於 11-10-12 09:40 |只看該作者

回覆:bby0602 的帖子

我都係呀!今個cycle一直都低溫,Day 29喇。

可能今個月我冇做Pilates... 成日都坐冇跑又冇運動!

好多謝你嘅資料呀!




大宅

積分: 4801


14#
發表於 11-10-12 10:42 |只看該作者
回覆 bby0602 的帖子

謝謝妳的寶貴意見!希望我們早日可以成孕!
但我有個問題,醫生話要刺激腦下垂體,我覺得係對的,但我就唔知有無關係,我覺得當有正常的dodo(例如一星期起碼兩次),我覺得經期和心理狀態都會好一點,但我唔知是甚麼原因,希望知的姐妹能分享一下,謝謝!


別墅

積分: 669


15#
發表於 11-10-12 10:59 |只看該作者

引用:回覆+esuperbaby+的帖子 M到的時候減返轉

原帖由 bby0602 於 11-10-10 發表
回覆 esuperbaby 的帖子

M到的時候減返轉頭,睇果幾日。
Thx yr sharing 但我想問如果睇體溫睇唔到高低溫咁點先可以知邊日排卵




大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-10-12 20:44 |只看該作者
回覆 Mw912 的帖子

我有用埋紅D CHECK,如果紅D有50%就會用埋哈哈笑CHECK。
詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


子爵府

積分: 10333

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-10-12 21:04 |只看該作者
咁即係低溫個日do唔do呢?


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


18#
發表於 11-10-12 21:29 |只看該作者
loulouchan 發表於 11-10-12 08:45
qqlun, 下個cycle我都試下係排卵升溫後先連do兩日, do後仲要記得long高pat pat, 希望我地一擊即中!
...

大家甘話~我今個cycle試~希望到時有好消息同你分享


大宅

積分: 2699


19#
發表於 11-10-12 22:22 |只看該作者


別墅

積分: 669


20#
發表於 11-10-13 12:30 |只看該作者

引用:回覆+Mw912+的帖子 我有用埋紅D+CHECK,如

原帖由 bby0602 於 11-10-12 發表
回覆 Mw912 的帖子

我有用埋紅D CHECK,如果紅D有50%就會用埋哈哈笑CHECK。
我try過連續3日都有哈哈笑




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo