想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-10-11 11:48 |只看該作者
我今年31啦,有卵巢多囊,想生龍b呀,不過我M唔準,對上一次係7月,下次都唔知係幾時
就係因為唔知幾時等下次M後排卵dodo,所以以家好苦惱

我應該去睇醫生食通經藥再食排卵藥好?定試下食卵子維生素或天喜丸好呢?

卵子維生素和天喜丸係咪都要等M後先食得o架?


大宅

積分: 1701


2#
發表於 11-10-11 12:05 |只看該作者

回覆:卵巢多囊症~想生b

我諗直接睇醫生,檢查清楚同治療後幫助排卵好啲,預期食咩丸唔知有冇效,更會浪費時間,我令願洗果啲錢睇中醫,會直接對症下藥呢!




伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 11-10-11 12:18 |只看該作者
回覆 stephenpun 的帖子

之前醫生話如果半年都冇,叫我食排卵藥不過聽講食得多子宮內膜會變薄
所以先會諗卵子維生素和天喜丸姐...


不過以家M都未有,食咩都冇用住...


複式洋房

積分: 397


4#
發表於 11-10-11 12:42 |只看該作者
我都有呢個病喎, 上年睇仁安生殖醫學中心, 今年已經生o左BB喇, 之前幾年我都係睇中西醫, 但係都睇唔好, 睇仁安後, 就話我有呢個病, 經4月食排卵藥加打針後, 都唔得, (可能壓力), 後來停了一個月就成功了, 所以我都建議你睇(生仔)轉科好D, 政府都有, 不過要排隊. 祝早日成功. ^^



大宅

積分: 2810


5#
發表於 11-10-11 12:45 |只看該作者
我都係有呢個病呀.... 但D M 都唔算準~ 不過我一次就bingo喇!
如果你m唔準可以用下排卵紙先~~ 再唔得睇醫生比意見好d!


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-10-11 13:29 |只看該作者
回覆 giegie1222 的帖子

恭喜你呀..一次就bingo
我都有用紅d呀,不過長期都係得1條線...

我以家只想M 快d自然泥,再試咋...........


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-10-11 13:35 |只看該作者
回覆 Jessie730818 的帖子

我想問係仁安睇一次貴唔貴呀?其實仁安都係比排卵藥,咁同睇普通婦科會唔會唔同呀?


複式洋房

積分: 397


8#
發表於 11-10-11 14:20 |只看該作者
回覆 kamkam528 的帖子

我之前仟中一次, 1個月兩次, 其實每個人情況都唔同, 佢唔係只係比排卵藥食, 要做下checking, 會因應你體質開藥, 我就係只用食藥唔夠, 仲要打針tim, 但4個月後都唔得, 醫生話要停藥, 轉只係打針, 點知當開始想轉之前就成功喇, 可能我係停藥其間, 無壓力, 所以就中o左喇. 如果你想快, 都係找專科好d.


男爵府

積分: 6718


9#
發表於 11-10-11 14:49 |只看該作者
kamkam528:我同你一樣31AGE拉, 唔好再浪費時間拉, 找醫生看下發生咩事, 對症下藥、我都找左仁安一個醫生TRY人工IUI拉!


複式洋房

積分: 377


10#
發表於 11-10-11 15:11 |只看該作者
我都有...而家cycle2 , 因想要龍b,食左一個月藥喇, 醫生都話食6個月先

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo