想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2303


1#
發表於 11-10-12 12:52 |只看該作者
我在排egg期間(10月4-11號)用紅d得1日有深粗咋!有無問題ga?

定時每天下午4:30pm Check的。

eg: 4 Oct 11無線
5 Oct 11無線
6 Oct 11無線
7 Oct 11無線
8 Oct 11有淺線
9 Oct 11有深粗線
10 Oct 11有淺線
11 Oct 11無線

另外,請問我5/8/10都有dodo,成孕機會大嗎?今天12號還需要dodo嗎?


大宅

積分: 1279


2#
發表於 11-10-12 12:54 |只看該作者
110%1日,90-100%2日


大宅

積分: 2303


3#
發表於 11-10-12 12:57 |只看該作者
回覆 BABYBABYBLACK 的帖子

正常就安心啦!


大宅

積分: 1279


4#
發表於 11-10-12 12:59 |只看該作者
^^do多次....保一保..


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


5#
發表於 11-10-12 13:03 |只看該作者
我係d8開始check,情況如下:

d8 淺控
d9 淺控 (比d8深小小)
d10 淺控 (同d9一樣,dodo)
d11 冇線 (dodo)
d12 淺控 (同d8差不多)
d13 冇線
d14 50% (cb digital有哈哈笑, dodo)
d15 90%以上 (哈哈笑, dodo)
d16 冇線冇哈哈笑

今日d22,應該係排卵後既第7日,起碼仲有一個星期先開估,好心急呀!祝你早孕!大家齊齊做龍媽!


子爵府

積分: 10559


6#
發表於 11-10-12 13:15 |只看該作者

回覆 回覆:currymama的帖子

希你地成功啦



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 2303


7#
發表於 11-10-12 17:08 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

咁得意既~時有線時無線ga?卡啦卡啦咁ga?祝你成功!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


8#
發表於 11-10-12 17:23 |只看該作者
ggkung 發表於 11-10-12 17:08
回覆 currymama 的帖子

咁得意既~時有線時無線ga?卡啦卡啦咁ga?祝你成功!
我冇線果日跌親dun到個patpat,然後就冇左線,勁驚,之後d13去左睇中醫吉叔,佢開左d藥我食,之後d14已經有50%,唔知係佢d藥幫左我?定係我自己燉湯既作用,不過見有排都安心d,依家好緊張呀!好想快d可以check到!希望你都一齊中獎做龍媽媽丫!


大宅

積分: 2303


9#
發表於 11-10-12 17:38 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

Dun親pat pat...小心....小心....好彩你既中醫犀利~仲有,成功左記得要加倍小心啦!你是否期待第一胎?


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


10#
發表於 11-10-12 17:48 |只看該作者
ggkung 發表於 11-10-12 17:38
回覆 currymama 的帖子

Dun親pat pat...小心....小心....好彩你既中醫犀利~仲有,成功左記得要 ...
我c6同我玩,點知又冇用力接住我,佢一拉我成個人就o係sofa跌落地下,patpat落地,果下真係嚇餐死,因為冇線之餘仲要d12去toilet時有鮮血流出,不過只係一次,冇keep住流,所以又冇即刻睇醫生囉!到d13朝返工,覺得自己暈暈地,尾龍骨又扯住痛,咪去睇ec,佢話我知真係有機會影響排卵果下我真係驚架!之後佢叫我努力,我先安心d咋!


大宅

積分: 2303


11#
發表於 11-10-12 17:58 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

明白...原來係咁~我都好期待第二胎既來臨(第一胎小產左),吾知今個月成吾成功呢?


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


12#
發表於 11-10-12 18:07 |只看該作者

引用:回覆+currymama+的帖子 明白...原來係咁~

原帖由 ggkung 於 11-10-12 發表
回覆 currymama 的帖子

明白...原來係咁~我都好期待第二胎既來臨(第一胎小產左),吾知今個月成吾 ...
我同c6上年先結婚,但佢都唔後生喇!所以想快d幫佢生返個囉!係第一胎咋!你小x之後有冇食d咩補身呀?




大宅

積分: 2303


13#
發表於 11-10-13 12:23 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

點解同你咁相似既,我C6都吾後生ga啦!我都係上年結婚,一結婚即有左,可惜哩得快走得仲快~
我補身補左2個月到啦!睇中醫調理,不過d藥太苦,睇左3次就無再睇lu...飲下雞湯/花膠湯/當歸/紅束,又飲
雞精食白鳳丸,總之對身體好既,我都有食,點知一發不可收拾,補身期間無做運動,又hea左幾個月,曾經都跑過下步,可惜中醫話我氣虛血弱,又吾夠氣跑起上哩好辛苦,頂吾順!而家越哩越肥,攪到個人又吾開心,想減肥,但減肥期間就吾適宜有BB,攪到好煩。如果今個月都未有就stop lu...開始減肥。


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


14#
發表於 11-10-13 12:53 |只看該作者
ggkung 發表於 11-10-13 12:23
回覆 currymama 的帖子

點解同你咁相似既,我C6都吾後生ga啦!我都係上年結婚,一結婚即有左,可惜哩得快走 ...
唔使停喎!我都係肥左好多,不過呢排自己控制食少左,個人都覺得輕鬆d,花膠白鳳丸人蔘雞我都有食,係燉唻食既,呢d我有照食,但平時就盡量唔好食到全飽,唔餓既我就lunch都唔食,淨係飲個HFT既花膠湯,不過最重要都係運動,唔跑得不如試下游水啦!好多醫生都有建議生育計劃時游下水架!另外要注意既係你身體,你話中醫話你虛,咁你可能未必受補架!睇中醫時最好問下係咪食得先,例如白鳳丸就唔係人人受到,仲有當歸,之前聽人講好似唔可以食咁多架,最好都係問清楚ec,唔好唔開心,唔好放棄呀!你減肥減到身體虛哂會更加難有架!等生完一齊減啦!


大宅

積分: 2303


15#
發表於 11-10-13 17:53 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

我真係虛不受補型哩ga!之前試過飲當歸水,第日即流nose血,但小產後,我奶奶煲左少少我飲,又頂到喎,可能我o個排真係吾夠血呱!世事往往就係咁ga啦!無諗住要個天就俾你,到想要時plan曬就等極都無。如果你成功左,記得通知聲喎!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


16#
發表於 11-10-13 18:08 |只看該作者

引用:回覆+currymama+的帖子 我真係虛不受補型

原帖由 ggkung 於 11-10-13 發表
回覆 currymama 的帖子

我真係虛不受補型哩ga!之前試過飲當歸水,第日即流nose血,但小產後,我奶奶 ...
你都係呀!唔好放棄,好快到我地中獎架喇!加油!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo