想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3130


1#
發表於 11-10-13 13:46 |只看該作者
想問bingo左ge jm,你地bingo前,個肚有無d咩唔舒服咁架??eg.個肚好實,好脹,好谷咁???


禁止訪問

積分: 2770


2#
發表於 11-10-13 14:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3130


3#
發表於 11-10-13 14:17 |只看該作者
本帖最後由 candon 於 11-10-13 14:18 編輯

回覆 joe2828 的帖子

咁你點痛法架???

我上一胎,自己check到bingo時,係遲左m一個星期,自己用dotest check到淺線,跟住就去政府診所再confirm,佢都話好淺線,好難confirm,so幫我抽血驗,因為抽驗係最準ge

你自己本身住邊區???因為多數會去番就自己住附近的醫院,如你去邊間醫院生,之前就要去番生個間醫院做檢查架


大宅

積分: 2630


4#
發表於 11-10-13 14:36 |只看該作者

引用:+本帖最後由+candon+於+11-10-13+14:18+編

原帖由 candon 於 11-10-13 發表
本帖最後由 candon 於 11-10-13 14:18 編輯

回覆 joe2828 的帖子
會好似谷m咁,子宮會「了了」吓痛,胸會谷谷地咁痛!





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo