想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4204


1#
發表於 11-10-15 18:44 |只看該作者
我想問著床前係末一定有血,又無JM Bingo左全無跡象謝謝




大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-10-15 22:16 |只看該作者

回覆:著床紅

唔一定有架!




大宅

積分: 3833


3#
發表於 11-10-15 22:27 |只看該作者
我排卵後第9日出現在幾滴血,我估系著床血,好細滴,每二日就無
再過多幾日驗就知龍與鳳,我都想知有著床血系咪多數會Bingo好令人擔心,我頭先打左幾野藍球


大宅

積分: 4204


4#
發表於 11-10-16 00:49 |只看該作者

引用:唔一定有架! +

原帖由 stupidtaz 於 11-10-15 發表
唔一定有架!
謝謝





大宅

積分: 4204


5#
發表於 11-10-16 12:35 |只看該作者

引用:我排卵後第9日出現在幾滴血,我估系著床血

原帖由 小懵 於 11-10-15 發表
我排卵後第9日出現在幾滴血,我估系著床血,好細滴,每二日就無
再過多幾日驗就知龍與鳳,我都想知有著床血 ...
我尋晚都係排卵後第九日,有少少血線,如不成功,我重有三天M小姐就到




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo