想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 335


1#
發表於 11-10-17 12:26 |只看該作者
這個是人不能靠自己能力就能做到的事!而 是無奈的等待.. 要BB真的這麼難..




大宅

積分: 3627


2#
發表於 11-10-17 12:41 |只看該作者

冇人明白這個心情, bingo不是人能控制的!!

順其自然,越緊張越難有。
我第一胎都係去完旅行返黎發現有左。加油!




複式洋房

積分: 335


3#
發表於 11-10-17 13:40 |只看該作者

回覆:大白豬 的帖子

謝謝你!




珍珠宮

積分: 32721

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 11-10-17 13:48 |只看該作者
我已經小產 2次,仍繼續盼望中

加油!!

活在當下,愛得及時


大宅

積分: 2813


5#
發表於 11-10-17 14:11 |只看該作者

回覆:pm1202 的帖子

完全明白!今日我先開post呻完,不過日子一樣要過,我們一起加油!




大宅

積分: 3356


6#
發表於 11-10-17 14:14 |只看該作者
唔喺呀!我好明白你依家的心情!我仍盼望中!努力加油!


大宅

積分: 4850


7#
發表於 11-10-17 14:56 |只看該作者
我都小產了2次, 日日活在痛苦中. 但縱使傷心到過每一天, 緊張地過每一天, 而當到排卵日子時又非常緊張, 而m小姐一來, 就如天跌落黎...每個月一模一樣的事情都會重複地出現.....我們可以點? 這不是我們能力可以做到, 可以改變的.....唯一我們可以做到是開心過每一天, 當個天覺得你可以時, 就會安排給你 !

放鬆一點, 平常心吧! 總會到你!


男爵府

積分: 7891

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-10-17 15:12 |只看該作者
我好明白你既心情, 我已經好努力, 當我3次iui失敗, 再ivf-fet又失敗後, 個人好灰, 付出了(精神, 金錢, 肉體上痛苦)並不代表會有收獲. m到時俾自己放鬆下, m完又繼續努力, 只要不放棄, 總會有機會成功. 加油呀.
囡囡於2月14日(36周2日)出世, 重2.96公斤


男爵府

積分: 6424


9#
發表於 11-10-17 15:39 |只看該作者

回覆:冇人明白這個心情, bingo不是人能控制的!!

係你就係你,唔係你就做咩都冇用,我7月小產,而家都有努力~~~大家一起加油~~~!




複式洋房

積分: 335


10#
發表於 11-10-17 16:02 |只看該作者

回覆:臭臭 的帖子

我看到你的post也回應了.. 真係明白你的心情. 我自己擔心都因為自己已是高齡產婦而機會相比起一個30以下的比較難有! 一日又一日咁浪費了時間, 我非常擔心將來便是兩公婆度過.. 沒辦法享受家庭樂!
以經好努力去放鬆, 但M來那天往往都不開心收場! 好心酸..
不過.. 我都會繼續努力既, 因為冇其他選擇我可以做! 我只是希望個天有日會聽到我的呼叫而俾個機會我!
謝謝大家的支持! 希望大家都齊齊努力啦!




洋房

積分: 98


11#
發表於 11-10-17 16:21 |只看該作者
你好,我想新來的...
我都好明白...我都係堅持咗好耐都係冇...身邊個個朋友都中晒...真係好灰...不過,唔好放棄呀~~大家一起努力吧!!!


複式洋房

積分: 335


12#
發表於 11-10-17 16:24 |只看該作者

回覆:lynazero 的帖子

謝謝你!

大家都一起努力吧! 謝謝大家的支持! 現在有點安慰, 心情都好d!!




翡翠宮

積分: 94022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-10-17 17:23 |只看該作者
唔好咁擔心,只是緣份未到,你唔好咁.... 我成日都為生仔既事和C6嘈~ 唉... 情緒都會影響荷爾蒙,所以心情要平和一下,易BINGO架啦~
◕順其自然啦~♥ ◕


複式洋房

積分: 335


14#
發表於 11-10-17 18:35 |只看該作者

回覆:kekka 的帖子

thx! 你都加油!




男爵府

積分: 5637

好媽媽勳章


15#
發表於 11-10-17 19:24 |只看該作者
我第―次IUI 失敗了, 我已高齡 36歳, 但醫生話要休息―個月才可以第二次IUI, 點解生B這麼難 ?


大宅

積分: 2005


16#
發表於 11-10-17 19:31 |只看該作者
我都覺生b真係好難... 完全都唔可以控制..


大宅

積分: 2458


17#
發表於 11-10-17 19:49 |只看該作者

回覆:冇人明白這個心情, bingo不是人能控制的!!

由於身體有問題,我是不能自然排卵的,要排卵唯有靠打針,但我仍然好想生B,沒有放棄,第一次iui失敗了,而家休息中,下個月再努力,你也不要放棄啊,加油!




大宅

積分: 2033


18#
發表於 11-10-17 20:09 |只看該作者
在這裏的JM都會明白等待的心情, 我試了7年, 今年巳40, 3次IUI, IVF剛剛因胚胎無分裂, 連放胎的機會都無, 但仍會繼續, 希望皇天不負有心人,一日輪到我啦! 不放棄就有機會!


大宅

積分: 2033


19#
發表於 11-10-17 20:10 |只看該作者
在這裏的JM都會明白等待的心情, 我試了7年, 今年巳40, 3次IUI, IVF剛剛因胚胎無分裂, 連放胎的機會都無, 但仍會繼續, 希望皇天不負有心人,一日輪到我啦! 不放棄就有機會!


大宅

積分: 2033


20#
發表於 11-10-17 20:11 |只看該作者
在這裏的JM都會明白等待的心情, 我試了7年, 今年巳40, 3次IUI, IVF剛剛因胚胎無分裂, 連放胎的機會都無, 但仍會繼續, 希望皇天不負有心人,一日輪到我啦! 不放棄就有機會!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo