想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 182


1#
發表於 11-10-24 00:03 |只看該作者
我cycle 33--37,今日day33用紅d check有深粗,但係綠d就白雪雪
請問有無機會bingo呀?我10/20 &10/21都有用紅d check,不過就好淺色!




伯爵府

積分: 15236


2#
發表於 11-10-24 01:54 |只看該作者

回覆:請問有無機會bingo呀?

6d白雪雪真係好難講喎,因為6d先係check懷孕賀爾蒙hcg結果架喎




大宅

積分: 1074


3#
發表於 11-10-24 08:18 |只看該作者

回覆 回覆:wongkiki的帖子

信6d 及cb,m前紅d都有色架。我day 40了,紅d60%,6dand cb都無線,可能压力大引致遲M.




大宅

積分: 1074


4#
發表於 11-10-24 08:18 |只看該作者

回覆 回覆:wongkiki的帖子

信6d 及cb,m前紅d都有色架。我day 40了,紅d60%,6dand cb都無線,可能压力大引致遲M.





男爵府

積分: 5664


5#
發表於 11-10-24 08:30 |只看該作者

回覆:請問有無機會bingo呀?

我之前都試過m前紅d60-70%, 綠d白雪雪。第二日就m come了
不過我見有jm 紅d深粗,跟住bingo了。




複式洋房

積分: 182


6#
發表於 11-10-24 08:37 |只看該作者

回覆:請問有無機會bingo呀?

搞到我琴日仲以為有機會添!!
我今朝用晨尿再check都只係紅d有線 >_<
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 182


7#
發表於 11-10-24 08:38 |只看該作者

回覆:請問有無機會bingo呀?

搞到我琴日仲以為有機會添!!
我今朝用晨尿再check都只係紅d有線 >_<
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 182


8#
發表於 11-10-24 08:38 |只看該作者

回覆:請問有無機會bingo呀?

搞到我琴日仲以為有機會添!!
我今朝用晨尿再check都只係紅d有線 >_<
myphoto.jpg




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo