想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1460


1#
發表於 11-10-24 09:59 |只看該作者
我06年生了女兒,到09年想生多個,但試左好耐都好得,去年至今已吃了一年排卵藥,而家已經34歲,諗緊做唔做iui,因為上網看到做了iui都未必得.有無姐妹可以俾意見我?
[img align=right]http://www.youngnutrition.net/member/tickers/46558/ticker4.png[/img]


伯爵府

積分: 15695


2#
發表於 11-10-24 10:05 |只看該作者
回覆 mingcatbb 的帖子

iui 其實同你自己做差唔多
我33老公34, 姑娘話比我知我地o既成功率得10%到咋

如果你老公丁丁唔好, iui可能幫到你少少


大宅

積分: 1460


3#
發表於 11-10-24 10:12 |只看該作者
我全部要驗的也驗了,輸卵管正常,有排卵.丈夫check了兩次,兩次結果都好好.我同佢都生過一個,但真係試左兩年都唔得,而家諗緊做一次iui,唔得就唔諗,一個算數了.今日m來第二天,book了今日睇醫生,但仍然心大心細做唔做好,好煩!

[img align=right]http://www.youngnutrition.net/member/tickers/46558/ticker4.png[/img]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo