烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


伯爵府

積分: 16078

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 11-12-6 20:37 |只看該作者
請問是煮什麼的?




大宅

積分: 3915


2#
發表於 11-12-6 21:32 |只看該作者
去吉吉島/阿信屋等等, 買一支就得啦. 如果有英文就叫 SUKIYAKI


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


3#
發表於 11-12-6 22:08 |只看該作者

回覆:壽喜燒的汁。

用來做乜的!




別墅

積分: 585


4#
發表於 11-12-6 22:25 |只看該作者

回覆:壽喜燒的汁。

日式牛肉火鍋,好正架





大宅

積分: 4310


5#
發表於 11-12-7 17:01 |只看該作者
想請問個汁係咸定甜架~除左整牛肉鍋, 仲有咩好推介架
][url=http://www.magicalkingdoms.com/timers/][/url][img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/362dgj8l777i8f0b.png[/img]


伯爵府

積分: 16078

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 11-12-7 17:16 |只看該作者

回覆:壽喜燒的汁。

有d似燒eel的汁,做牛肉火鍋係放去湯度or當醬油沾呢?




水晶宮

積分: 57548

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 11-12-7 17:19 |只看該作者
都5一定要用呢個汁....自己係屋企用豉油+鹽糖, 麻油都可以好好味啦....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo