自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1895


1#
發表於 11-12-9 13:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


2#
發表於 11-12-9 14:19 |只看該作者

回覆:好煩呀!

用被袋



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


男爵府

積分: 5416


3#
發表於 11-12-9 14:20 |只看該作者
一定踢,用被袋,


伯爵府

積分: 16214


4#
發表於 11-12-9 14:22 |只看該作者
我依幫亞囡著住睡袋, 都會加張被係上面. 我個女3歲半. 但係佢都照踢, 因為佢個睡袋唔鍾意拉埋對腳, 要係腳位開些少拉鍊o既, 所以佢晚晚都踢走晒 d 被,


侯爵府

積分: 20163

畀面勳章


5#
發表於 11-12-9 14:27 |只看該作者
用睡袋,


侯爵府

積分: 22072


6#
發表於 11-12-9 14:28 |只看該作者

回覆:好煩呀!

著件棉衣瞓!




禁止訪問

積分: 1895


7#
發表於 11-12-9 14:29 |只看該作者

回覆:好煩呀!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20386

hashtag影視迷勳章


8#
發表於 11-12-9 14:33 |只看該作者
BB 好多時因為太熱而踢被。

主要唔好冷親上身 (膊頭至王仔) 就OK﹐腳仔可以穿條厚少少既褲。
上身要加件間棉背心或長袖家居服。
咁就唔怕冷親了。

我個仔六歲都仲著緊﹐唔係就會病架啦~~~
(呢件衫就好似BB衫咁﹐有時街邊檔有得賣﹐好舒服﹐唔駛100蚊)


男爵府

積分: 6939


9#
發表於 11-12-9 14:41 |只看該作者
我啊b都系咁wor!


禁止訪問

積分: 15551


10#
發表於 11-12-9 15:09 |只看該作者

回覆:706BB 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11987

畀面勳章


11#
發表於 11-12-9 15:12 |只看該作者
我會比佢著年厚棉背心0訓low
:-? 沒有一百分的另一半,只有五十分的兩個人 :wave:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo