夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12796


1#
發表於 11-12-12 10:26 |只看該作者
我哋都會耐唔耐去食飯拍吓拖, 阿仔成日話可唔可以帶埋我拍拖呀? 最多唔响你哋中間啦
一個舊會員新嘅秘密身份, 哈哈!


珍珠宮

積分: 47618

虎到金來勳章 牛年勳章


2#
發表於 11-12-12 10:27 |只看該作者
珍惜 感恩
You got this!!


別墅

積分: 661


3#
發表於 11-12-12 10:46 |只看該作者
一個月也有一兩晚可二人世界拍吓拖.


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-12-12 11:15 |只看該作者
阿仔2個幾月開始, 平日就係公公婆婆湊過夜,所以我地都成2 人世界~

不過今個月尾開始, 阿仔平日接返來訓, 真係好祈待呀


大宅

積分: 4624


5#
發表於 11-12-12 12:37 |只看該作者
自從女兒出生,已經七年沒有試過二人世界,無論去邊,老公都要帶個女一齊


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


6#
發表於 11-12-12 17:16 |只看該作者
BB重响肚裏面,但都好希望將來抽到空過二人世界.


侯爵府

積分: 20620


7#
發表於 11-12-12 17:19 |只看該作者
真係好間中先拍吓拖,阿女仲細乜都吾放心。


男爵府

積分: 5840


8#
發表於 11-12-12 17:37 |只看該作者
間唔中放假,兩老又可以幫手湊。。

都會去拍下拖
~* 如果因為對方有病就唔愛嘅,就唔係真正嘅愛。
無人,知道生命嘅長短,就算做醫生嘅,都唔可以,保證自己 長命百歲....
所以結婚誓詞裡面無話到"百頭到老",但係就要保證,無論健 康疾 病,都要係 埋一齊........ *~

★這是一輩子的諾言,你願意嗎�


大宅

積分: 4099


9#
發表於 11-12-12 22:21 |只看該作者

回覆:有咗小朋友後, 有冇keep住2人世界?

差不多每個星期五晚放工都同c6去拍拖,星期六日放假,有兩日可以全日對住阿仔,所以星期五放低畀工人湊一晚




複式洋房

積分: 380


10#
發表於 11-12-13 16:24 |只看該作者
回覆 哈利媽 的帖子

盡量都會抽d空間比兩公婆架

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo