烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


1#
發表於 11-12-19 01:01 |只看該作者
終於整到喇,整咗85個,好倦呀
myphoto.jpg



點評

pigpigyy    發表於 11-12-20 22:08
alicialee1210    發表於 11-12-20 14:04
jodad    發表於 11-12-20 09:50
ARTOH    發表於 11-12-19 20:24
961123    發表於 11-12-19 15:33
hallonatalie    發表於 11-12-19 01:10
        


子爵府

積分: 14235

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 11-12-19 01:20 |只看該作者
請問你有冇食譜可以提供呢? 我明天都想整呀,謝謝


琥珀宮

積分: 174217

親子達人勳章 畀面勳章


3#
發表於 11-12-19 01:47 |只看該作者


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


4#
發表於 11-12-19 02:04 |只看該作者

引用:請問你有冇食譜可以提供呢?+我明天都想整呀

原帖由 mechu 於 11-12-19 發表
請問你有冇食譜可以提供呢? 我明天都想整呀,謝謝
係跟yymkris整架!不過冇跟足哂你睇返佢個肥丁blog 就有哂架喇




        


子爵府

積分: 12508


5#
發表於 11-12-19 07:14 |只看該作者

回覆:最終整咗薑餅人

巧靚我明天整我都要整60個才足夠!




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


6#
發表於 11-12-19 08:18 |只看該作者

引用:巧靚我明天整我都要整60個才足夠! +

原帖由 yanyvonne 於 11-12-19 發表
巧靚我明天整我都要整60個才足夠!
我有30個冇加糖霜裝飾都整咗好耐,你加油呀



        


男爵府

積分: 9716

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 畀面勳章


7#
發表於 11-12-19 08:53 |只看該作者

回覆:最終整咗薑餅人






子爵府

積分: 12508


8#
發表於 11-12-19 08:53 |只看該作者

回覆:So肥 的帖子

糖霜自己整嗎?:我lam 又系整足一日啦




伯爵府

積分: 17005


9#
發表於 11-12-19 09:13 |只看該作者
回覆 So肥 的帖子

大製作

我用大陸製既糖霜要成晚才乾透,玩死
自煮有快樂


別墅

積分: 638


10#
發表於 11-12-19 09:14 |只看該作者


男爵府

積分: 8814

畀面勳章


11#
發表於 11-12-19 15:09 |只看該作者


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


12#
發表於 11-12-19 19:02 |只看該作者

引用:糖霜自己整嗎?:我lam+又系整足一日啦 +

原帖由 yanyvonne 於 11-12-19 發表
糖霜自己整嗎?:我lam 又系整足一日啦
係呀,自己整都好方便蛋白30g,糖霜140g(原食譜180g,我覺得太甜所以減咗),食用色素自己加



        


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


13#
發表於 11-12-19 19:03 |只看該作者

引用:回覆+So肥+的帖子 大製作我用大陸製既糖霜

原帖由 lovingsleep 於 11-12-19 發表
回覆 So肥 的帖子

大製作
成晚!你就自己整嘛,仲用大陸糖霜?怕怕



        


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 11-12-19 19:24 |只看該作者
我今日都整左.....但ONLY 20件咋...係FOR亞仔後日學校開PARTY既....
不過我未同班'人'裝身


禁止訪問

積分: 226


15#
發表於 11-12-19 19:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17005


16#
發表於 11-12-19 20:10 |只看該作者

回覆:So肥 的帖子

我呢個weekend 整左兩款蛋糕+薑餅人for 自己和C6公司party, 懶得就懶啦



自煮有快樂


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


17#
發表於 11-12-19 22:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 11-12-19 22:59 |只看該作者


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


19#
發表於 11-12-19 23:27 |只看該作者

引用:好靚,我過兩日都要開工,今日休息一日,聽

原帖由 vicky_cheun 於 11-12-19 發表
好靚,我過兩日都要開工,今日休息一日,聽日整stollen&薑餅人,後日就做薑餅人裝飾~~~~~希望到時順順利利 ...
比高手讚,勁開心你整實冇問題啦期待你嘅作品



點評

vicky_cheun  咪笑我,我覺得我唔係高手,只係比較熟手o者,你做熟左都得架!  發表於 11-12-19 23:59
        


複式洋房

積分: 301


20#
發表於 11-12-20 02:41 |只看該作者

回覆:最終整咗薑餅人






首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo