在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   2


民房

積分: 9


1#
發表於 11-12-25 22:22 |只看該作者
多大的宝宝可以戒夜奶。我宝宝现在刚满一个月。是否需要现在戒夜奶

點評

bksbb  my baby started at 2nd to 3rd month...  發表於 12-3-25 02:20


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


2#
發表於 11-12-25 22:50 |只看該作者
我嗰個3個月開始自己戒~


大宅

積分: 3466


3#
發表於 11-12-26 10:52 |只看該作者
你而家先一個月無必要禁快戒吧,啊B大大下訓既時間長左就自己唔食架啦.我個系4月到就自己戒.


珍珠宮

積分: 42291

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


4#
發表於 11-12-26 13:53 |只看該作者

回覆:宝宝多大可以戒夜奶

夜奶應該係由BB自己決定幾時唔再需要食,大大下佢會自己介





大宅

積分: 3913


5#
發表於 11-12-26 17:00 |只看該作者
三個月大女女自己戒夜奶


別墅

積分: 937


6#
發表於 11-12-27 01:28 |只看該作者

回覆:宝宝多大可以戒夜奶

我個仔兩個月戒咗了,其實有方法去幫佢的




大宅

積分: 1763


7#
發表於 11-12-27 02:35 |只看該作者

引用:我個仔兩個月戒咗了,其實有方法去幫佢的 +

原帖由 ceriselung 於 11-12-27 發表
我個仔兩個月戒咗了,其實有方法去幫佢的
分享下咩方法




別墅

積分: 937


8#
發表於 11-12-27 13:01 |只看該作者

回覆:宝宝多大可以戒夜奶

我會定時比佢食,8:00,12:00,16:00,20:00,11:30
平時正常份量,20:00就比少一格奶粉,23:30就比多一格。例如平時飲180ml,20:00就比150ml,因平時四個鐘食,這餐唔係好飯,所以瞓唔好就陪佢玩下,23:30就比210ml,由於之前唔太飽,所以這餐會食多D,夠飽又玩到倦,就好瞓咗,半夜醒比個奶嘴又ok...由七點幾起床慢慢變八點,夜晚23:30慢慢變23:00。佢好快便會習慣,我由個半月train佢,足2個月就成功戒掉。到佢越大,就20:00都可以正常分量,但我仲堅持佢23:00要食多D!我個仔而家十個月大了,3奶2粥,12:00同20:00食粥,朝朝八點起床,凍凍地嗰日仲會九點先起身!但食嘢的時間盡量都唔太變,咁佢就唔會亂喇!
我仲有個大女,之前都係咁train咖!加油




別墅

積分: 937


9#
發表於 11-12-27 13:03 |只看該作者

回覆:ceriselung 的帖子

時間你們可以自己set的!




珍珠宮

積分: 42545


10#
發表於 12-3-25 02:08 |只看該作者
佢半夜扭飲奶,你盡量延遲時間或只餵水。


大宅

積分: 2156


11#
發表於 12-3-25 21:12 |只看該作者
我個囝2個月自己戒左


禁止訪問

積分: 73


12#
發表於 12-3-25 23:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo