興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 27971


1#
發表於 11-12-29 14:45 |只看該作者

[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/common/mobile_v1.gif[/img]
我將這事告訴你們,是叫你們在我裡面有平安.在世上你們有苦難,但你們可以放心,我已經勝了世界. (約16:33)Born 3.02kg/1m 4.52kg/2m 6.06kg/3m10d 7.19kg/4m25d 8.38kg/6m 8.79kg/7m 9kg/8m 9.6kg/10m3w 10.2kg/12m 10.2kg/13m 10.8kg/16m 11.2kg


公爵府

積分: 27971


2#
發表於 11-12-29 14:49 |只看該作者
係咪應該買canon S100呢?

用開canon ISXU 主要影1.5歲細仔,想買介乎ISXU 同單反中間的機仔
我將這事告訴你們,是叫你們在我裡面有平安.在世上你們有苦難,但你們可以放心,我已經勝了世界. (約16:33)Born 3.02kg/1m 4.52kg/2m 6.06kg/3m10d 7.19kg/4m25d 8.38kg/6m 8.79kg/7m 9kg/8m 9.6kg/10m3w 10.2kg/12m 10.2kg/13m 10.8kg/16m 11.2kg


別墅

積分: 920


3#
發表於 11-12-29 15:42 |只看該作者
Since you've already bought it, don't think too much but to use / enjoy it to take more pictures la.


公爵府

積分: 27971


4#
發表於 11-12-29 16:16 |只看該作者
Thanks for yr reply, the shop can let me exchange to s100 within today. Still thinking...

我將這事告訴你們,是叫你們在我裡面有平安.在世上你們有苦難,但你們可以放心,我已經勝了世界. (約16:33)Born 3.02kg/1m 4.52kg/2m 6.06kg/3m10d 7.19kg/4m25d 8.38kg/6m 8.79kg/7m 9kg/8m 9.6kg/10m3w 10.2kg/12m 10.2kg/13m 10.8kg/16m 11.2kg


禁止訪問

積分: 401


5#
發表於 11-12-29 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 920


6#
發表於 11-12-30 11:48 |只看該作者
then i will change to S100, newer chip and newer processor


大宅

積分: 4172


7#
發表於 11-12-31 17:38 |只看該作者

回覆:Honey 的帖子

買了S100,機仔細細,但影出來的相及 movie 超得!




男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 12-1-1 02:41 |只看該作者

回覆:剛剛衝動買了canon G12 $3,600, 係

影室內G12 or S100 好?




子爵府

積分: 12706


9#
發表於 12-1-1 03:31 |只看該作者
回覆 alisonwong82 的帖子

請問你買左咩野色呀?
我上次去百x匯睇, 佢話只係得銀色, 但隻色唔似銀色,
我覺得似氧化左既金色囉~
你買左幾多錢呀?


大宅

積分: 4172


10#
發表於 12-1-1 19:04 |只看該作者

回覆:rubytang 的帖子

我是買銀色的,但我覺得似香檳金多d,我買是公價,不過我唔要佢張8G卡,所以減了$100。




王國會長

積分: 28235

王國會長


11#
發表於 12-1-1 21:15 |只看該作者
ninekit 發表於 11-12-30 11:48
then i will change to S100, newer chip and newer processor

agree, 比我也會要S100: full HD movie, 3" LCD, digic5, 24mm/f2, 198g 重


公爵府

積分: 27971


12#
發表於 12-1-1 21:50 |只看該作者
買了黑色s100, 用了兩日, 幾好!
我將這事告訴你們,是叫你們在我裡面有平安.在世上你們有苦難,但你們可以放心,我已經勝了世界. (約16:33)Born 3.02kg/1m 4.52kg/2m 6.06kg/3m10d 7.19kg/4m25d 8.38kg/6m 8.79kg/7m 9kg/8m 9.6kg/10m3w 10.2kg/12m 10.2kg/13m 10.8kg/16m 11.2kg


大宅

積分: 4172


13#
發表於 12-1-1 23:31 |只看該作者

回覆:Honey 的帖子

S100呢部係半專業機,影相質數真係好好呀!




大宅

積分: 4172


14#
發表於 12-1-1 23:43 |只看該作者

引用:S100呢部係半專業機,影相質數真係好好呀!

原帖由 alisonwong82 於 12-01-01 發表
S100呢部係半專業機,影相質數真係好好呀!
Sharing ~ Shot by S100
myphoto.jpg




別墅

積分: 920


15#
發表於 12-1-2 15:56 |只看該作者
I think this picture doesn't give justice to the camera. I expect it to be better.


大宅

積分: 1918


16#
發表於 12-1-2 22:56 |只看該作者

S100 始終係傻瓜機,快門慢,如果影小朋友走來走去就唔合用,而 DPReview 既評價都麻麻


http://www.dpreview.com/camerare ... ts&order=rating


複式洋房

積分: 237


17#
發表於 12-1-5 13:09 |只看該作者
謝謝分享


大宅

積分: 1645


18#
發表於 12-1-10 23:24 |只看該作者
S100 算方便, 但 G12當然更好, 如果我自己用就G12, 老婆就S100, 但佢自己要左Nikon 1


複式洋房

積分: 287


19#
發表於 12-1-11 13:10 |只看該作者
請問一下如果我想買一些ニ手或舊少少的相機 難嗎?
有冇一些ニ手相機網我可自己塭

請指點教路


禁止訪問

積分: 6849


20#
發表於 12-1-11 16:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo