興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 939


1#
發表於 12-1-18 20:47 |只看該作者
如題!!
因為我好鐘意佢個外型!好想買..
但又5知到好5好用..
好少網有講呢部機ge詳細資料!!
thanks!=]


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


2#
發表於 12-1-18 20:57 |只看該作者
而家用SMARTPHONE, 多數都要求MON 大, 你睇NOTE 都咁多人用就知

B7510, 真係少眾D, MON 細, 有KEYPAD, 用KEYPAD 多的人, 多數係商用, 而商用, 又多數揀Blackberry 機


別墅

積分: 939


3#
發表於 12-1-18 21:15 |只看該作者
因為我主要都5係用黎玩...Blackberry我又覺得貴左少少==
Mon大ge機多數機都大...我又5係咁想要部咁大ge機!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo