懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 431


1#
發表於 05-11-18 16:46 |只看該作者

有無坐月媽咪比個奶奶整到情緒有問題?

我好慘! 第一胎因為99令我有產後抑鬱 成日咸 攪到隻眼不太好怕怕 第二胎咪諗住請個陪月 靠自己 費事佢麻 點知佢一樣甘黑人憎 成日叫個陪月不須燉盪 不須煲薑水我沖涼 有話人地煮食不岩口味 ......

我真係好angryfire:…. 我地比大屋佢住(一齊住), 有工人佢用, 有飯比佢食, 有錢比佢洗, 我想產後補下佢都不高興 什麼人黎架 佢無做野20幾年 成80歲人 都不化 仲要爭話事 您話幾老套 老人家有智慧 有道理必會得人尊敬 錢係我自己搵 我自己洗 佢根本就無權話事 仲要成日攪到我同大女不高興 我話不比大女食 佢偶要比 仲之佢最好快些消…………

:


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


2#
發表於 05-11-18 17:30 |只看該作者

Re: 有無坐月媽咪比個奶奶整到情緒有問題?

你奶奶真係得閒, 年紀咁大都咁麻煩, 佢唔荒會有老人痴呆..........


禁止訪問

積分: 6443


3#
發表於 05-11-18 18:13 |只看該作者

Re: 有無坐月媽咪比個奶奶整到情緒有問題?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2222


4#
發表於 05-11-18 21:57 |只看該作者

Re: 有無坐月媽咪比個奶奶整到情緒有問題?

我都明白你,我同樣有過產後抑鬱的時期,原因是我生了囡囡,奶奶就一路給說話我聽,又要扮好人給我父母看,成日拿些不合胃口的東西來,叫她唔好拿來,她竟然話想當年在鄉下只有生仔的人先可以吃的,我不心足,又給壓力我,對我囡囡更是沒買過一樣東西,總之沒事都給她一家害到有事. :-( :-( :-(


大宅

積分: 1325


5#
發表於 05-11-18 22:15 |只看該作者

Re: 有無坐月媽咪比個奶奶整到情緒有問題?

我在坐月期間因為 99 經常來我家,講野好大聲,令我休息唔好。


男爵府

積分: 7339


6#
發表於 05-11-19 03:21 |只看該作者

Re: 有無坐月媽咪比個奶奶整到情緒有問題?

雖然而家未有,但我估我將會有!
因為我99衰到極,係個仔面就扮好人咁對我!
貝後就 :tongue: ...

仲有,自從我有左BB(仲要係仔),佢就擺奶奶款,
個人衛生又 講起都...

我小BB仔的預產期:2005年12月2日
而家個陪月姐姐來到,就變本加厲!
dirty到極!

所以下一個可能會係我!


大宅

積分: 2270


7#
發表於 05-11-19 22:56 |只看該作者

Re: 有無坐月媽咪比個奶奶整到情緒有問題?

其實我第一胎(7年)已令我有產前/後有抑鬱,而生左第一個之後我同99&姑仔[炒大獲] ,所以呢咁多年(我&仔仔)已冇見過呢[兩隻巫婆], 而我剛生左小B仔兩個月 , 生之前我同老公嘈過,我話唔要在醫院見到ㄑ她們> ,否則我令願唔生 !因為呢〔兩隻巫婆〕真係好黑我憎 !


大宅

積分: 1161


8#
發表於 05-11-20 01:51 |只看該作者

Re: 有無坐月媽咪比個奶奶整到情緒有問題?

lyly,你個99真係老當益壯,成80歲人都咁麻煩咁多要求 ,佢唔俾你補係咪怕d$係你老公唔係你ga???
有冇同老公傾過呢個問題???

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo