跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2588

畀面勳章


1#
發表於 05-11-19 23:59 |只看該作者

緊急

人BB 2個月大, 但上星期才發現BB "加拿大"有粒野,
今天看了2位醫生, 同樣都說是打了卡卡苗針而引至,
其中一位醫生說要盡快做手術, 而另一位說不用理會, 會在BB 3-4個月開始慢慢變細, 請問各位媽媽有無聽過???


:weapon:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo