美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1177


1#
發表於 12-2-13 12:27 |只看該作者
I've bought this last Sat, I feel ok and not expensive at all.
With Watson's membership card at $8x something!

I saw this new product on the bus, with 羽"kiu" 做代言人!


複式洋房

積分: 247


2#
發表於 12-2-13 12:32 |只看該作者
有無相post出黎 ? 想知係咩樣 XDD THANKS


男爵府

積分: 6326


3#
發表於 12-2-13 13:16 |只看該作者

回覆:bearandcare 的帖子

我睇過個廣告!真係好用?但係咪淨係用喺眼袋架咋?




伯爵府

積分: 18495


4#
發表於 12-2-13 13:49 |只看該作者
i want to know,tks


大宅

積分: 1177


5#
發表於 12-2-13 14:16 |只看該作者



大宅

積分: 1177


6#
發表於 12-2-13 14:18 |只看該作者
回覆 funfunchu 的帖子


大宅

積分: 1177


7#
發表於 12-2-13 14:19 |只看該作者
I don't know y i can't attach the photos


Anyone know how to upload and paste in this discuss thread?


複式洋房

積分: 247


8#
發表於 12-2-13 15:22 |只看該作者
回覆 bearandcare 的帖子

=口= 係唔係呢支?? 我係網搵的.,........



大宅

積分: 1177


9#
發表於 12-2-13 15:25 |只看該作者
Yes, this one!
If without Watson's membership card, it cost $99.9!
So it worth a try


複式洋房

積分: 247


10#
發表於 12-2-13 15:29 |只看該作者
回覆 bearandcare 的帖子

$99.90... 都唔叫貴啦... 真係效果同唔乾既話, 就值晒啦......不過我想問, 佢係咪只有一種色 =0=......
因為我膚色較深的, 如果白得制會好怪...... T_T


大宅

積分: 1177


11#
發表於 12-2-13 16:06 |只看該作者
係呀, 得一色!
佢隻色都偏白! 因為我皮膚都唔係話好白, 都驚上左眼好奇怪, 但又唔係喎! 都可以架!

仲有, 有無人用過Dr. G既BB CREAM, 聽聞都OK??


大宅

積分: 2884


12#
發表於 12-2-13 20:13 |只看該作者

引用:係呀, 得一色!佢隻色都偏白! 因為我皮膚都

原帖由 bearandcare 於 12-02-13 發表
係呀, 得一色!
佢隻色都偏白! 因為我皮膚都唔係話好白, 都驚上左眼好奇怪, 但又唔係喎! 都可以架!
你買左吖?咁效果係咪好似廣告咁,我就係俾佢個廣告吸引好想買,但屈人出品又令代欲步!效果如何?




大宅

積分: 2125


13#
發表於 12-2-13 23:18 |只看該作者

回覆:Watson's BB Collagen 遮暇筆

睇廣告好似好正,但廣告是不可信的!可否分享多些?當遮瘕ok? 單用ok? 會否很乾很白?




珍珠宮

積分: 45284


14#
發表於 12-2-14 00:23 |只看該作者
我都買左,今日用左都ok,唔會太白,都好易推


男爵府

積分: 9681

畀面勳章


15#
發表於 12-2-14 01:09 |只看該作者

引用:我都買左,今日用左都ok,唔會太白,都好易推

原帖由 ddfannybb 於 12-02-14 發表
我都買左,今日用左都ok,唔會太白,都好易推
剩係用係眼到???




男爵府

積分: 9681

畀面勳章


16#
發表於 12-2-14 01:09 |只看該作者

引用:我都買左,今日用左都ok,唔會太白,都好易推

原帖由 ddfannybb 於 12-02-14 發表
我都買左,今日用左都ok,唔會太白,都好易推
剩係用係眼到???




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo