自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 37389


1#
發表於 12-2-29 20:33 |只看該作者
本帖最後由 MrsSingSing 於 14-6-16 14:56 編輯

DEL

點評

ccsccs    發表於 12-3-1 22:57
toamtl    發表於 12-3-1 16:04


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


2#
發表於 12-2-29 20:34 |只看該作者


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-2-29 20:37 |只看該作者

回覆:有幾多jm, 俾唔識既小朋友叫姐姐,而唔係ee?






男爵府

積分: 8880


4#
發表於 12-2-29 20:40 |只看該作者

有幾多jm, 俾唔識既小朋友叫姐姐,而唔係ee?







男爵府

積分: 7906


5#
發表於 12-2-29 20:43 |只看該作者

回覆:有幾多jm, 俾唔識既小朋友叫姐姐,而唔係ee?

恭喜恭喜




子爵府

積分: 10348


6#
發表於 12-2-29 20:44 |只看該作者


侯爵府

積分: 22072


7#
發表於 12-2-29 20:45 |只看該作者

回覆:有幾多jm, 俾唔識既小朋友叫姐姐,而唔係ee?

童顏術




侯爵府

積分: 21794

好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-2-29 20:45 |只看該作者


侯爵府

積分: 22575

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-2-29 20:46 |只看該作者

回覆:有幾多jm, 俾唔識既小朋友叫姐姐,而唔係ee?






別墅

積分: 586

醒目開學勳章


10#
發表於 12-2-29 20:54 |只看該作者

回覆:有幾多jm, 俾唔識既小朋友叫姐姐,而唔係ee?

我今日湊住兩個小朋友放學,有個同學仔同我講[bye bye,姐姐]



點評

lokyiumum    發表於 12-3-1 16:44
toamtl    發表於 12-3-1 16:04
MrsSingSing    發表於 12-2-29 21:14


子爵府

積分: 12037

好媽媽勳章


11#
發表於 12-2-29 20:56 |只看該作者

回覆:有幾多jm, 俾唔識既小朋友叫姐姐,而唔係ee?






珍珠宮

積分: 45484

2024年龍年勳章


12#
發表於 12-2-29 21:24 |只看該作者
有呀,同幾位朋友吃野,個個都有小朋友,隔離位小朋友只叫我姐姐,其他人叫姨姨!

點評

lokyiumum    發表於 12-3-1 16:45
toamtl    發表於 12-3-1 16:04


珊瑚宮

積分: 119929

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-2-29 21:30 |只看該作者
成日都有架...
講真.我已經成日去學交做義工...
應該知我係媽媽先岩.

但係有D義工家長既女(我仔唔同班既同學)...平日都唔係成日見一齊玩既..
偶然見到...佢係叫我姐姐...mouth:

有次搞BBQ..有D同學生既家長..又係比較少見既..
以為我係小朋友家姐...mouth:

點評

lokyiumum    發表於 12-3-1 16:45
fpyee  你係咪生得比較嬌小呀?!  發表於 12-3-1 16:31
toamtl    發表於 12-3-1 16:03


珍珠宮

積分: 37389


14#
發表於 12-2-29 21:55 |只看該作者

引用:成日都有架...講真.我已經成日去學交做義工

原帖由 月希 於 12-02-29 發表
成日都有架...
講真.我已經成日去學交做義工...
應該知我係媽媽先岩.
俾小朋友誤會最會心微笑,因為佢地唔識講大話



點評

lokyiumum    發表於 12-3-1 16:45


珊瑚宮

積分: 119929

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-2-29 21:56 |只看該作者
MrsSingSing 發表於 12-2-29 21:55
俾小朋友誤會最會心微笑,因為佢地唔識講大話

我係大人細路都有誤會

點評

lokyiumum  good  發表於 12-3-1 16:45


珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


16#
發表於 12-2-29 21:59 |只看該作者


伯爵府

積分: 15877


17#
發表於 12-2-29 22:01 |只看該作者
頭先有個post話唔想比人叫ee, 我回左呀.

我就係喺lift度比個k1/k2既細路叫我姐姐, 好鬼尷尬, 因為我心諗邊有咁老既姐姐!

點評

toamtl  佢覺得你後生   發表於 12-3-1 16:05


男爵府

積分: 5956


18#
發表於 12-2-29 22:01 |只看該作者

回覆:有幾多jm, 俾唔識既小朋友叫姐姐,而唔係ee?






珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-2-29 22:03 |只看該作者
唔識我果d,
10個有9個都係咁,
講足10年(我仔今年10歲),
不過其實我一d都唔鍾意~
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


20#
發表於 12-2-29 22:19 |只看該作者

回覆:有幾多jm, 俾唔識既小朋友叫姐姐,而唔係ee?

我未生,所以個個都叫我姐姐 咋叫我ee?佢c梗



---生命無價,請支持領養---

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo