懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 868


1#
發表於 12-3-11 20:46 |只看該作者
我早幾日去完廁所時,都有好似鬼口水嘅分泌物,今日仲帶有啡色添,但淨係有時去完廁所先有,咁係咪即係就黎生得啦?但我無肚痛架喎,真係好擔心呀!




別墅

積分: 868


2#
發表於 12-3-11 22:42 |只看該作者

回覆:分泌物一問

?????




珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


3#
發表於 12-3-11 22:55 |只看該作者
係咪jelly狀?如果有啡色要入院,你係咪已經足月?


別墅

積分: 868


4#
發表於 12-3-11 23:13 |只看該作者

分泌物一問

39 w3day la






侯爵府

積分: 20127

畀面勳章


5#
發表於 12-3-11 23:14 |只看該作者

回覆:分泌物一問

應該差吾多~小心,如有需要入院




別墅

積分: 868


6#
發表於 12-3-11 23:16 |只看該作者

回覆:傻豬彤彤 的帖子

咁係咪開始有肚痛先入院會好D呢?




別墅

積分: 580


7#
發表於 12-3-11 23:46 |只看該作者

引用:我早幾日去完廁所時,都有好似鬼口水嘅分泌

原帖由 egooscar 於 12-03-11 發表
我早幾日去完廁所時,都有好似鬼口水嘅分泌物,今日仲帶有啡色添,但淨係有時去完廁所先有,咁係咪即係就黎 ...
我33和35週都試過,每次幾日,有時啡色有時黃色,姑娘話可能係見紅,但仲要配合宮縮先生得,叫我留意,有時見紅幾日至幾星期先生


大宅

積分: 3732


8#
發表於 12-3-12 00:06 |只看該作者

回覆:分泌物一問

我差幾日就30週喇,呢幾日都多咗呀,係咪越近尾尾,D分泌就越多架喇?




侯爵府

積分: 20127

畀面勳章


9#
發表於 12-3-12 01:35 |只看該作者

引用:咁係咪開始有肚痛先入院會好D呢?

原帖由 egooscar 於 12-03-11 發表
咁係咪開始有肚痛先入院會好D呢?
宜家都 39週幾 除時生得,睇下聽朝咩情況,加油




珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


10#
發表於 12-3-12 13:16 |只看該作者
有紅/有啡要入院了.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo