母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3504


1#
發表於 12-3-15 23:41 |只看該作者
依家六個月,應該點選擇?avent好唔好?




大宅

積分: 2328


2#
發表於 12-3-15 23:56 |只看該作者

回覆:電泵好貴,最怕用唔著無奶,可以點?

但係方便過手泵好多,值得的,我而家用緊avent雙泵,開頭無乜奶覺得好浪費,而家bb 20日人仔我每次泵到約100ml,覺得貴啲都值,因為唔洗泵到手軟,照顧bb個人嘔夠訓已經好累,省時休息再緊!




禁止訪問

積分: 1850


3#
發表於 12-3-16 00:34 |只看該作者

回覆 回覆:cherrylun的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 317


4#
發表於 12-3-16 02:48 |只看該作者

回覆:電泵好貴,最怕用唔著無奶,可以點?

其實未必要咁快買電泵,先睇下自己奶多唔多先買手泵試下先,ok先買都係徙多小小錢,我用手泵都好快10分鍾兩邊5安奶





男爵府

積分: 7119


5#
發表於 12-3-16 06:44 |只看該作者

回覆:電泵好貴,最怕用唔著無奶,可以點?

有冇得租住先?




大宅

積分: 3504


6#
發表於 12-3-16 09:31 |只看該作者
即係睇定d先,到時坐月先決定買手泵定電泵
請問如果坐月個時,係咪多數要埋身餵奶?唔使泵?

點評

jenniferK  係呀,最好埋身。  發表於 12-3-20 13:40


男爵府

積分: 8754


7#
發表於 12-3-16 10:09 |只看該作者

回覆:電泵好貴,最怕用唔著無奶,可以點?

之前塞左、依家死泵爛泵果邊都得兩安半
手泵電泵都same same
唔知關唔關牙痛事



love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


子爵府

積分: 10164


8#
發表於 12-3-16 10:16 |只看該作者
我上胎餵得唔成功,
今次諗住破斧沉舟,產前買定電泵,
無奶都要泵到有止!

個人經驗,坐月時已好緊張,無覺好瞓,
買泵呢d事,我會產前買定先!

點評

daisylulu  Agree!  發表於 12-3-20 22:40


大宅

積分: 1815


9#
發表於 12-3-16 10:23 |只看該作者

回覆:電泵好貴,最怕用唔著無奶,可以點?

我有咗四個月就買咗個Medela freestyle雙泵,點知囡囡一出世就入咗icu,冇得埋身餵,好彩一早買定個泵,依家囡囡18日人仔,仲未出院,但尋日開始可以食人奶,我已經每次泵到total 9安。



點評

joannewu_0302  好好wo.  發表於 12-3-19 17:14
summertown  好叻啊!!!!加油!  發表於 12-3-16 10:26


水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 12-3-19 13:24 |只看該作者
如果有決心餵既, 就一早睇定心儀既pump先, 映定相, 邊到有得賣等。

生咗就一定試埋身, 如果頭一星期上埋奶埋身都唔成功(just like me), 就拿拿聲去買pump, pump出黎先, 塞咗就煩la。

如果要返工既, 又好有決心餵既, 唔使諗, 要買, 返工仲一定要買雙pump, 慳一半時間


男爵府

積分: 8207


11#
發表於 12-3-19 13:53 |只看該作者

引用:我有咗四個月就買咗個Medela+freestyle雙泵

原帖由 SweetyMuiMui 於 12-03-16 發表
我有咗四個月就買咗個Medela freestyle雙泵,點知囡囡一出世就入咗icu,冇得埋身餵,好彩一早買定個泵,依 ...
嘩,出世埋唔到身都可以有9安?係電泵勁定你真係勁富媽媽?我而家用Avent手泵,泵45分鐘都係得4安咋!




大宅

積分: 1815


12#
發表於 12-3-19 17:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SweetyMuiMui+於+12-03-16+發

原帖由 pepper_mama 於 12-03-19 發表
嘩,出世埋唔到身都可以有9安?係電泵勁定你真係勁富媽媽?我而家用Avent手泵,泵45分鐘都係得4安咋!



...
我第一胎勉強做到全人奶,但唔係富媽媽,餐餐清。今胎全靠開完刀頭幾日按摩按鬆乳囊,先可以上奶上得咁好,第四日開始用奶泵,每四個鐘一次,每次泵完用手擠清,咁每日就增加20ml奶,咁就有9安。

阿囡今日出院,每四個鐘飲110ml,有剩就可以做冰奶,依家冰箱有70包冰奶。




子爵府

積分: 13783


13#
發表於 12-3-19 17:11 |只看該作者
其實好少會去到冇奶嘅, 如果係咁古時d bb個個都長唔大lu...

你可以睇定型號先, 到時叫老公去買都得嘅

不過其實買几罐奶粉嘅價錢已經同買一個泵差唔多....只不過奶粉係分開買, 泵就一次過畀錢

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


男爵府

積分: 6954


14#
發表於 12-3-19 17:12 |只看該作者
icarus.to 發表於 12-3-16 00:34
你可以睇定揀定,到時生咗bb上到奶先買都唔遲,我就影定相生咗餵到奶先叫老公買,咁就一定唔會買錯啦:wahah ...
點解返工一定係電,我覺得返工手泵仲好,配件小啲清潔組裝快,泵得又清,我用手泵四個幾月返工都冇問題,又經濟帶返工又方便,電泵好視乎哪一種,我覺得幾佰元的不如買手泵算,一啲都唔好用,大囡買了個1仟元以下的,用了幾次轉回手泵,試過用醫院的真的很好用,不過很貴,租都很貴.


男爵府

積分: 8207


15#
發表於 12-3-19 21:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pepper_mama+於+12-03-19+發

原帖由 SweetyMuiMui 於 12-03-19 發表
我第一胎勉強做到全人奶,但唔係富媽媽,餐餐清。今胎全靠開完刀頭幾日按摩按鬆乳囊,先可以上奶上得咁好, ...
其實我每次泵都泵到冇哂嘅,點先知我仲需要泵完之後再要用手擠呢?




大宅

積分: 1815


16#
發表於 12-3-19 21:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SweetyMuiMui+於+12-03-19+發

原帖由 pepper_mama 於 12-03-19 發表
其實我每次泵都泵到冇哂嘅,點先知我仲需要泵完之後再要用手擠呢?
你試下用手擠睇下有冇奶出,我泵三十分鐘,再用手次次都有多20ml奶出。




大宅

積分: 2784


17#
發表於 12-3-19 23:55 |只看該作者

回覆:cherrylun 的帖子

已經6個月?如果仲打算餵,都值得買架! 我用Medela - swing 電泵﹐ 好好用。如果手泵真係泵到手都痛。




大宅

積分: 4179


18#
發表於 12-3-20 00:57 |只看該作者
買二手(但衛生起見另買配件)或手泵.


複式洋房

積分: 483


19#
發表於 12-3-20 08:14 |只看該作者

引用:依家六個月,應該點選擇?avent好唔好? +

原帖由 cherrylun 於 12-03-15 發表
依家六個月,應該點選擇?avent好唔好?
BB未出世已經驚無?立定決心一定有奶!
我係窮媽都有。初初真係超爆辛苦㗎!
除非全職媽媽or打算返工後斷人奶,否則係有需要買定泵!
泵$唔慳得,以我依家嘅經驗,一個好用嘅泵會大大增加餵人奶嘅信心。又可以留番時間休息&同BB玩。
將買奶粉嘅$投資喺泵度。
你諗下每餐都用手濟奶真係手軟㗎!
我怪自己當初信心不夠大,家下仔仔快4個月都要補1-2餐奶粉,真係早買早用。




大宅

積分: 3739


20#
發表於 12-3-20 08:55 |只看該作者
yikaho 發表於 12-3-19 17:11
其實好少會去到冇奶嘅, 如果係咁古時d bb個個都長唔大lu...

你可以睇定型號先, 到時叫老公去買都得嘅
我以前都係咁諗, 但諗諗下又唔係, 所以以前咪有奶媽o既存在囉...因為好多因素影響奶量o既, 不過樓主都喂到六個月, 咁都應該有o既

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo