在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4263


1#
發表於 05-12-7 14:57 |只看該作者

有冇工可以0係屋企做?

我三月就放前四後六啦,我一心諗住bb係自己湊,因我仲有個仔都係自己一手湊大,湊得好好,但我老公幾日前同我講話叫我生完繼續做野,請工人湊,因家庭經濟冇左我份糧會好唔掂,但我真係好想自己湊番,仲因為呢件事同我老公有爭執,我想問問大家有冇工可以0係屋企做,又可以湊到bb,希望你地可以幫幫我 :cry:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo